داستان فیلم

در فیلم نیلوفر داستان یک دختر بچه عراقی است که در سر رویای درس خواندن و پزشک شدن را می‌پروراند. روابط او با افراد خانواده اش به خصوص عموی چوپانش بستر اتفاقات تازه‌ای می‌شود.

درباره فیلم

فیلم Niloofar محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد و به کارگردانی Sabine El Gemayel در سال 1387 ساخته شده است. در فیلم نیلوفر بازیگرانی چون Alireza Ziaijam، امیر آقایی، فاطمه معتمدآریا، هنگامه قاضیانی، Miald Shirmohamadi، Mobina Aynehdar، Mohammad Sajjad Golrangi، Mohsen Avid، Nayereh Farahani، رویا نونهالی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

فیلم های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Hjk 14-07-2018

    خب شمایی که می گی گرونه دانلود نکن

    محدثه 07-07-2018

    تا وقتی که یاد نگرفتیم برای هر چیزی قیمتش رو باید پرداخت کنیم اونم چیزی مثل هنر! وضعیتمون به همین صورته…قیمت یه فیلم بین ۳ تا ۵ تومنه هزینه دانلودش هم ۱ تا ۲ تومن جمعا میشه ۴ تا ۷ تومن .. واقعا این مبلغ زیادی در قبال هزینه هایی که برای ساخت یک فیلما میشه؟؟؟

    1
    1
    عسل حسنلو 05-07-2018

    سلام با نظر دوستان موافقم. ما برای اینترنت هزینه می کنیم. دیگه قرار نیست برای دانلود یه فیلم اونم فیلمهای امروزی که اکثرا چرت هستش و خیلی هاش ارزش دیدن نداره یه پول اضافی هزینه کنیم. من نمیدونم این رسم یهو از کجا سر در آورد اول خیلی خوب بود. هر چی رو میخاستی بی دغدغه دانلود میکردی.

    محمدرضا 03-07-2018

    محمد جان اخه ما چیمون شبیه خارجیاس که خودمونو با اونا مقایسه کنیم شما میگی مبلغ ناچیز ، ناچیز در برابر چی ،با این درامد تو ایران این پولا خیلی زیاده

    محمد سمیعی 02-07-2018

    سلام
    اول در جواب این دوستمون باید بگم تا وقتی هم که قانون کپی رایت رعایت نشه داخل ایران پیشرفتی بوجود نمیاد ! این مبلغی که برای یه فیلم داری میدی داخل ایران خیلی پایین تر از کشورهای دیگست .

    Masoud.. 02-07-2018

    سلام خواستم بگم تا وقتی این فیلما پولی هستن هیشکی تمایلی برا دیدنشون نداره. چون هیچکس نمیاد بخاطر یه فیلم ایرانی قیمتی به این بها پرداخت کنه همون خارجی رو می بینیم رایگانم هست خدارو شکر…

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *