داستان فیلم

در فیلم سایلنت هیل : زنی به نام رز برای یافتن دخترش که به سرپرستی قبول کرده به روستایی عجیب و دور افتاده به نام سایلنت هیل می رود و ...

درباره فیلم

فیلم سایلنت هیل Silent Hill محصول کشور کانادا و در ژانر ترسناک ، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Christophe Gans در سال 2006 ساخته شده است. در فیلم سایلنت هیل بازیگرانی چون Alice Krige، Amanda Hiebert، Chris Britton، Colleen Williams، Deborah Kara Unger، Derek Ritschel، Eve Crawford، Jodelle Ferland، Kim Coates، Laurie Holden و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

فیلم های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19-12-2023

    . هیچی نداره نبینین بهتره

    رزصورتی 14-02-2023

    بله زیباست

    jokiii 25-01-2022

    ارزش دیدن داره

    masi 15-08-2021

    من این فیلم رو سال۲۰۰۶ دیدم به نظر من خیلی زیباست نمتدی از قضاوتهای اشتباه انسانی و جهنمی که انسانها برای خودشون رقم میزنن…………………..

    علی 10-12-2020

    با سلام و درود فراوان. سایلنت هیل جزو معدود فیلم های ترسناکی هست که حرفی برای زدن داره و صرفاً یک فیلم ترسناک نیست شاید بشه گفت خیلی هم زیباست، یک سناریوی فوق العاده قوی، موسیقی متن عالی، نقش آفرینی حرفه ای و تاثیرگذار Radha Mitchell و لوکیشن های ترسناک و وهم آلود. در این فیلم “قضاوت” از دید انسان و از دید شیطان و از منظر فرشتگان (یا بعبارتی همون قضاوت الهی) به تصویر کشیده میشه و آدمهایی که در کلیسا و در تاریکی روح خودشون اسیر شده اند نمادی از قضاوت ها و پیش داوری های کورکورانه و متعصبانه مذهبی است که در طول تاریخ بشر منجر به فجایع و کشتارهای زیادی شده. انتظار شیطان برای ورود به کلیسایی که مجرمین واقعی در اون پناه گرفته اند، شخصیت دوگانه الیسا که بین معصومیت و شرارت در نوسان هست، نبرد دو مادر در یک برزخ مشترک که برای نجات دخترشون دست به گریبان هستند و یکی با قربانی کردن دخترش و دیگری با قربانی کردن خودش به تاریکی مطلق کشیده می شوند و . . . صحنه هایی هست که در هیچ فیلم ترسناکی پیدا نمیشه. البته قسمت دوم این فیلم به زیبایی قسمت اولش نیست و بنظر من اصلا نباید ساخته میشد. اگر تابحال این فیلم رو ندیدید حتما دانلود کنید.

    17
    1
    admin 01-07-2018

    سلام
    خیر نداره

    3
    3
    ناهید 01-07-2018

    سلام به کارکنان و خسته نباشید ببخشید این دوبله فارسی داره اگه داره کی میاد؟

    1
    2
    امیررضا 17-06-2018

    لطفا قسمت ۲ این فیلم هم قرار بدید

    7
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *