داستان فیلم

در فیلم اشباح داستان به زمان قبل از انقلاب بر میگردد. بدرفتاری و بیخیالی مرد خانواده نسبت به همسر و فرزندش باعث می شود تا مادر، تنها فرزندشان را از بچگی به خارج از کشور بفرستد. پسر حالا بزرگ شده و به ایران باز می گردد و عاشق دختر خدمتکار خانه می شود، اما از ماجراهای پشت پرده بی خبر است تا اینکه...

درباره فیلم

فیلم Ghosts محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد و به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1393 ساخته شده است. در فیلم اشباح بازیگرانی چون Ahmad Yavari Shad، امیرعلی دانایی، حسن معجونی، Hengameh Hamidzadeh، همایون ارشادی، Hossein Dalman، مهتاب کرامتی، محمد مهدی سلطانی، ملیکا شریفی نیا، Soroush Khoobroo و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

فیلم های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سارا 18-02-2015

    سلام و مرسی از سایت خیلی خوبتون …فقط من یه انتقادی دارم به شما وقتی میرم بیرون می بیینم هر روز چنتا فیلم خارجی دوبله جدید اومده بازار اما شما هیچ کدومشو نمیذارید برا دانلود خواهش می کنم فیلم های خارجی جدید رو هم در کنار فیلم های ایرانی بذارید برا دانلود فقط چون فیلم خارجی زیاد میاد به نظرم اونایی رو بذارید که رتبشون تو IMDB حداقل بالای ۶ باشه چون زیر ۶ ها اکثرا فیلم های خوبی نیستند مرسی ……….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *