داستان فیلم

در فیلم فروشنده : داستان زوجی بازیگر تیاتر است است که با نشست خانه شان مجبور می شوند به خانه ای دیگر نقل مکان کنند .همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه در شبی که شوهر در خانه حضور ندارد حادثه ای ادامه زندگی آنها را دستخوش اتفاقاتی میکند...

درباره فیلم

فیلم فروشنده The Salesman محصول کشور ایران و در ژانر درام ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1395 ساخته شده است. در فیلم فروشنده بازیگرانی چون Alireza Rofougaran، بابک کریمی، احترام برومند، Emad Emami، Farid Sajjadi Hosseini، مارال بنی آدم، مهدی کوشکی، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، صحرا اسدالهی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

فیلم های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Realamin 09-02-2022

    شاهکار

    5
    10
    زهره 13-12-2020

    سلام بی نظیربود بنظر من همه چیزش بی نظیر بود

    11
    8
    رضا جوادی(عاشق نی نی) 15-11-2020

    فقط بازی بازیگرا خوب بود فیلم داغون بود اون بچه هم خیلی شیرین و دوست داشتنی بود

    8
    13
    pppooooooooo 12-10-2020

    salam khobid khob bod ke ale

    1
    2
    علی 11-10-2020

    عالی بود بهترین فیلمی بود که تو عمرم دیدم ممنون

    9
    10
    رضا رضایی 10-10-2020

    واقعا جالبه دوستان منفی باف ما اومدن چرت و پرت میگن عزیزان اینقدر عقده ای نباشید یه اسکاره دیگه!!!!

    4
    1
    قربانی 10-05-2020

    سلام الان این فیلم رایگانه؟ اشکال شرعی نداره که دانلود کنم؟

    7
    5
    dastekhar 17-08-2018

    البته الان ریتش ۷/۸ هست در IMDB

    ایران 01-08-2018

    سلام خوب بود

    مریم جون 15-02-2018

    اقا مگه شمارو مجبور میکنن بیایین این سایت خوب نیایین برین جای دیگ دانلود کنین.مرسی خیلی خوب بود

    3
    1
    علی 12-02-2018

    اینا که میگن هزینه نت میدیم دیگه باید رایگان دانلود کنیم، مثل اینه که بری سینما و بگی هزینه تاکسی دادم تا اینجا دادم دیگه پول بلیط نمیدم!

    14
    3
    سعید 11-01-2018

    سلام خسته نباشید ادمین های محترم
    سایتتون عالیه
    از وقتی اشنا شدم با سایتتون دیگه از سایت دیگه ای دانلود نمیکنم
    واقعا سایت بروز و فوق العاده ای دارین
    دم همتون گرم.

    313 10-09-2017

    «جبار آذین» منتقد پیشکسوت سینما در روزنامه «جوان» نوشت:

    تمام جشن‌ها، جشنواره‌ها و مراسم فرهنگی و هنری و سینمایی جهان از علمی تا بین‌المللی با اهداف و برنامه‌های ویژه کشورهای برگزار کننده و در جهت تبلیغ و انتقال پیام‌های منطبق با فرهنگ و سیاست‌های آنها برگزار می‌شود و این معنا درباره جشنواره‌های متعدد ریز و درشت داخلی و جهانی از جمله جشنواره‌های فیلم مقاومت و فیلم فجر هم مصداق دارد. واضح است که سیاستگذاران و برنامه‌ریزان و مجریان این جشنواره‌ها در اجرای آنها و گزینش فیلم‌ها و محصولات فرهنگی از معیارها و فاکتورهایی بهره می‌برند که در جهت اهداف برگزاری آنها باشد؛ وگرنه عاقلانه نیست که میلیون‌ها دلار و ریال خرج کنند و در بوق و کرنای جهان بدمند و هزینه‌های سرسام آور تبلیغاتی برای ایجاد جنجال به راه اندازند، بدون آنکه چشمداشت و انتظار و توقعی داشته باشند. اینکه گفته شود برای همدلی و همراهی و یاری انسان‌ها و ارتقای فرهنگ جهانی چنین جشنواره‌ای برگزار می‌گردد، تنها جنبه شعار و تزئینی و تبلیغاتی دارد. کما اینکه برگزار‌کنندگان جشنواره ایرانی نیز در مسیر اهداف ارزشی و انقلابی و آرمان‌های ملی و جهانی ایران اسلامی این مراسم را برگزار می‌کنند. هیچ کدام از جشن‌ها و جشنواره‌های جهانی به ویژه مراسم رنگین فرهنگی، هنری و سینمایی غربی و امریکایی برای رضای خدا برگزار نمی‌شوند و جشنواره‌های مطرح و جهانی اسکار امریکایی- صهیونیستی و کن حامی همجنس‌بازان و غیره کاملاً در جهت القا و تبلیغ اهداف و سیاست‌های حامیان ملی و سیاستگذاران سیاسی خود عمل می‌کنند. از همین رو هیچ کدام از آنها برای شکوفایی انسان و انسانیت برگزار نمی‌شوند و اهداف انسانی و فرهنگی ندارند. در مورد فیلم دیده نشده «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی که جوایزی از کن برای کارگردان و بازیگر آن به ارمغان آورده و باعث شعف و شادمانی و پایکوبی عده‌ای از اهالی سینما به ویژه آنهایی که دل خوشی از ایران و سینمای ایران ندارند و گروهی که فقط در فکر سوداگری در سینما هستند و قبله آمالشان امریکا و کسب ثروت است و تنی چند از هنرمندان سینما دوست شده است. تا زمان اکران این فیلم در کشور چیز زیادی نمی‌توان گفت، اما در خصوص برگزیده شدن و جوایز فیلم و مفهوم فیلم چند کلامی قابل گفتن است.

    واقعیت اینکه تحسین و کسب جایزه نه‌تنها بد نیست، بلکه به خودی خود مطلوب هم هست. دست‌کم نام سینما و هنرمندان ایرانی در جهان مطرح می‌شود که شده است. بنابراین از این منظر خوشایند است، ولی باید دید که این مطرح شدن به نفع سینمای ایران و کشور است یا نشانگر تمایلات خاص برگزارکنندگان کن بوده و اهدافی خاص در پس آن وجود دارد؟! در اینکه جشنواره‌های سینمایی در بطن خود جشنواره‌های سیاسی هستند، تردیدی وجود ندارد و سیاست مسلم انتخاب، نمایش و برگزیده شدن فیلم‌های جشنواره کن هم در راستای اهداف سیاسی آن صورت گرفته است. سیاست و هدف کن با حمایت آشکار از منحرفان فکری و جنسی و همجنس‌گرایان و آثاری که مبلغ این روش و رویه غیراخلاقی هستند تبیین شده و بدیهی است که اغلب انتخاب‌های آنها هم در همین زمینه بوده باشد، حال باید دید که فیلم «فروشنده» هم بر اساس چنین مفهوم و ایده و هدفی انتخاب شده و جوایزی دریافت کرده است یا خیر!

    از نگاه تخصصی تبریک گفتن به شهاب حسینی برای انتخاب شدنش به عنوان بازیگر برتر مرد و اصغر فرهادی برای نگارش فیلمنامه «فروشنده» و مطرح شدن سینمای ایران چنانچه به راستی بازی خوبی از حسینی ارائه شده و فیلمنامه فروشنده از لحاظ ساختار و معنا قوی باشد، اصلاً چیز بدی نیست، اما اگر در این گزینش‌ها ملاک هنر، تخصص و معنا نباشد باید انگیزه این انتخاب‌ها را در همان محدوده تبلیغ مستقیم و غیرمستقیم شعار جشنواره کن جست‌وجو کرد. به هر حال دو گروه مشخص در جامعه در خصوص «فروشنده» و فرهادی صف‌آرایی کرده‌اند. مخالفان مدعی انتخاب سیاسی و ضد ایرانی این فیلم هستند و جماعتی که هنر و سینما را انگیزه انتخاب می‌دانند. با این حال طیفی هم وجود دارند که ضمن حمایت از موجودیت سینمای ایران به‌رغم تمام نواقص و مشکلاتش، از هنر و هنرمندان ایرانی و حضور جهانی فیلم‌های سینمای ایران پشتیبانی می‌کنند و با نقد سیاست‌های «کن»ی و مضامینی که ممکن است در فیلم «فروشنده»وجود داشته و خوشایند «کن»ی‌ها بوده و در انتخاب آن نقش ایفا کرده است به این رخداد توجه می‌کنند. با این همه باید صبر کرد برای اکران عمومی فروشنده و واکنش‌های بعدی مدیران و مسئولان سینما و همچنین اهالی این هنر و دست‌اندرکاران فیلم و مردم همه چیز را روشن خواهد کرد. امیدواریم که فروشنده در بازار سوداگری سینمای جهان آبروی کشور را معامله نکرده باشد و متاع فروشی آن صرفاً به ارائه جلوه‌هایی از هنر و سینما و انسانیت بوده باشد.

    4
    8
    نااصر 18-08-2017

    عالیه ممنون

    telegrambaz 14-07-2017

    ممنون

    marjan 13-07-2017

    جالبه ک ۲ ساعت از وقت دوستان بی ارزش تر از ۲ هزار تومان هست!!! دوستان دلیل نمیشه فیلم های خارجی رو با دزدی دانلود میکنید عادت بشه براتون . یه مقدار ارزش قایل بشید برای خودتون

    4
    6
    بابک 08-07-2017

    سایتتون عالیه
    فیلماتونم عالیه
    مرسی

    shahriyar 01-07-2017

    دوستان اونایی که میگن درست نیست پول نت و فیلم رو بدیم به این میگن کلاه شرعی رو کار نادرستمون.
    من خودم هم رایگان دانلود میکنم فیلمای خارجی رو تا وقتی که صاحب اثر فیلمای ایرانی اجازه پخش رایگان رو به سایتای معتبر بده.
    میتونم به قول رفیقم با قند شکن دی وی بی به صورت قاچاقی بگیرم فیلمو و به صدتا از دوستام هم بدم ولی درست نیست.نمیدونم هم الان که تو سایتای معتبر مثل اینجا رایگانش رو میزارن صاحب اثر اجازه داده و حلاله یا نه ولی واقعا چون در توانم نیست خریداری کنم سر این حساب دان میکنم

    محمد 30-06-2017

    خخخخخخیل قشنگ خدایی….

    نیایش صولتی 29-06-2017

    فرهادی به خاطر اسکار حاضره وجه مردم و تو جهان خراب کنه .همش مردم و بدبخت و عصبی نشون میده .من از اونایی تعجب میکنم که برای یه اسکار اینطوری دست و جیغ می زنن.تفکر تو این کشور تعطیل شده

    11
    9
    محمد 25-06-2017

    کجای این فیلم عالیه؟؟ همش داره میگه ایرانیا بدبختن :|
    اصغر فرهادی که این قدر معروف شده فیلمش معروف نشده. در کل مزخرفه از دیدگاه یک ایرانی که داره خودشو تو فیلم بدبخت میبینه

    11
    9
    امیر 25-06-2017

    مفت نمی ارزید…

    5
    6
    mohamadrabanikhah 24-06-2017

    bel akhareh javab dad 1 sal vasadm ta mofti bebenm

    mahdi mohammadi 01-06-2017

    عالیه فیلمش ممنون. فیلم های خارجی با زیرنویس جدید هم بزارین ممنون میشم

    بهروز 04-05-2017

    :)))))) خخخخخ

    1
    1
    بهروز 04-05-2017

    آقا مگه دست این سایته که رایگان بزاره اگه این کارو بکنه موسسه انتشار دهنده از سایت شکایت میکن و فیلتر میشه! این همه زحمت آپ تی وی هم بر باد میره! و در نهایت هوتوتو ساییده به الک!

    1
    1
    بهروز 04-05-2017

    اینجا بلیط ۳ تومنه تو سینما گربه ها دعوا میکنن جذابیت دعوای اونا بهتر از این فیلماس خخخ

    بهروز 04-05-2017

    هزینه هر گیگ ۳ تومنه که ۲ تومن هم باید بدی به اینا که یکمم پول برق برا دانلود و سیستم هم که از عمرش کم میشه و چشامونم شمارش میره بالا .۵ تومن بهتر از دانلود از سایت عصر سرور هستش!(اپ تی وی فروشنده این فیلما نیست وبه یه سایت دیگه هدایت میکنه)

    بهروز 04-05-2017

    ببخشید این وبسایتی که میبینی فلان تومن پول ماهیانشه! اگه نتونه کاربر جذب کنه ینی به قول یه فیلمی ساییده به الک!

    بهروز 04-05-2017

    موافقم واقعا اشغال بود خخخ

    بهروز 04-05-2017

    خوشتیپ پس چرا نمیری از همون سایتای کم حجم دانلود کنی؟ و اینکه همینه هست.دوست داری دان کن نداری بسلامت.فیلمای اپ تی وی عالیه و خیلی از این وبسایت ممنونم:)

    5
    2
    بهروز 04-05-2017

    سلام:).برادر این حرام نیست:| چون ما پول اینترنت میدیم که از مطالب رایگان اینترنت استفاده کنیم.ولی این پول به جیب سازنده فیلم نمیره که میره به جیب خارجیا!ً پس نتیجه میگیریم که فیلم مال خود شرکت خریدار امتیاز فیلمه و حق فروشش رو داره!ولی خرید اینترنتی به ضرر کاربرا هستش و میشه با خرید از فروشگاه ها ارزون تر خرید:) با تشکر موفق باشین:)

    27
    14
    وروجک بانو 04-05-2017

    سلام وقت بخیر من خیلی وقته این فیلمارو درخواست کردم شاید یادتون رفته دوباره یاد اوری میکنم ممنون میشم با کیفیت عالی برا دانلود بزارین
    سریال جایزه بزرگ – سریال پایتخت ۴ و ۳ – سریال زن بابا

    سمعک قم 03-05-2017

    ممنون. فیلمش عالی بود

    1
    1
    فیلم 07-04-2017

    اقا یعنی چی پول مگیرید پول اینترنت که میدیم پول فیلم باید بد یم این حلال نیست حرامه حرام برادر

    38
    20
    یه بنده خدا 05-04-2017

    سلام دوستان عزیز ،دانلود تعدادی از این فیلم ها که نمی دونم چندتاش ، به طور رایگان حرامه، چون از تولید کننده اجازه ای کسب نشده برای دانلود رایگان

    آریا 02-04-2017

    دریغ نکن و ببین
    این فیلم تفکراتت رو عوض میکنه
    واقعا زیباست

    4
    2
    آریا 02-04-2017

    تا وقتی مردم بخان مث تو فکر کنن
    باید تو تحریم باشن و بدبختیای این روزا رو بکشن
    اخرشم با یک عقل بیهوده برن زیر خاک
    هنر کی میخاد درک بشه نمیدونم!

    آریا 02-04-2017

    حرف نزنی نمیگن لالی

    آریا 02-04-2017

    خب بخرید
    لطفا بحث اینترنت رو با هنر یکی نکنید

    0
    1
    آریا 02-04-2017

    با رضا موافقم
    فقط اسم دوتا برترین های جهان رو بگو که رایگانه!
    نمیگم فیلم های برتر و تاپ رو
    مثلا همین مرد عنکبوتی یک
    هنوز که هنوزه بعد از سال ۲۰۰۲ تا الان تو سایتش پولیه
    بعد یه بی سوادی میاد میگه خارجیا فلان میکنن

    آریا 02-04-2017

    رو هم حساب کنی تنبلیتون بیشتره که
    خب پاشو برو سوپر مارکت اصلیشو بخر

    آریا 02-04-2017

    ناراحتی میتونی خرید نکنی و بهتر بگم نبینی
    واقعا که

    آریا 02-04-2017

    دزدی دزدی است چه از خانه مردم چه از هنر مردم

    آریا 02-04-2017

    هزینه اینترنت شما مشکل مرکز پخش نیس و هیچ ربطی نداره
    شما میخای دانلود کن میخای بخر
    این تنبلی مشاست که دو قدم بر نمیداری بری یه فیلم از سوپری سر کوچه بخری
    هم خدا رو میخای هم خرما رو
    این که نمیشه
    اگر میخای مثلا کلاس بزاری که دان کردیم خب باید پول نت هم بدی
    وگرنه میری مثل یک ایرانی شرافت دار ۵تومن میدی میخری
    فروحتن هنر مملکت به چند؟ ۵ هزار ؟ واقعا چقدر ما بدبختیم که ۵تومن میدیم تو ساندیویچی شکممون رو پر میکنیم شایدم بیشتر ولی به یک فیلم که میرسه واااااااای گرونه و…

    این فقر فرهنگیه
    و من مخالفم کلا

    M 02-04-2017

    آقا پولیه به درک مشکلی نی چرا مینویسی رایگان ؟؟؟!!!!! بازدید میخوایی بگیری مثلا؟!

    شاپورخان 30-03-2017

    بیز آلان دیلگ عزیز کاکاسه

    Ehsan 28-03-2017

    من خریدم و دانلود کردم خیلی قشنگه متشکر

    5
    3
    محمدرضا ع 28-03-2017

    با سلام. کیفیت ۱۰۸۰ رو خریدم به دوستان هم پیشنهاد میکنم ۲تومن فیلمو بخرن و مشکلات شرعی هم راحت میشین.هنوز ندیدمش فکر میکنم خوب باشه از اینجا خریدم چون با کمی اغراق بهترین سایته فیلمه.فقط کاش مدیر سایت فیلمارو سانسور نکنند مخصوصا خارجی هارو

    fati 25-03-2017

    ممنون

    fati 25-03-2017

    اره منم هر کاری کردم نتونستم این فیلمو دانلود کنم

    fati 25-03-2017

    منم موافقم ولی اگه میتونین به ادرس ایمیل من فیلم فروشنده رو بفرستین من هر کاری میکنم نمیتونم بگیرمش

    9
    13
    علیرضا 22-03-2017

    فیلم ایرانی چیه که باز واسه دانلودش پول بدی !!
    خارجیا میلیاردی خرج میکنن واسه هر دقیقه از فیلماشون …
    فیلمای ایرانی ک اول تا آخرش حرف زدنه :|
    جایزه برده ، دمشم گرم .. ولی خب چرته

    2
    2
    amirحاکم 18-03-2017

    عزیزم فیلم مال امساله قدیمیه !!!!!

    آرتين 14-03-2017

    فیلم قشنگی بود

    lind 07-03-2017

    منکه رایگان دانلود کردم. فیلمش عجب فیلمی بود ولی

    ..... 03-03-2017

    برو عمووووووووووووووووووووووووووووووو.
    یارو خارجی میاد فیلم:
    La la land میسازه.
    میاد Finding dory میسازه.
    میاد the conjuring میسازه.
    میاد Zootopia میسازه.
    میاد ……………………………تا صبح طول میکشه.
    شما ۱ فیلم میسازید اونم درستو حسابی نمیگم بد.
    انقدر بدبخت بازی و گدایی در میارید؟ همون La la land بیشتر از فروشنده جایزه گرفت توی اسکار.
    تازه از ۱ ماه پیشش روی سایتا قابل دانلود بود.
    شما تا ته سودتون رو نگیرید ول کن نیستیند.
    شما آبروی ایرانی هارو نبرید با این گدا بازیتون.

    6
    9
    admin 02-03-2017

    سلام، از امکانات پشتیبانی که قرار داده شده جهت حل مشکلتون استفاده کنید

    مهمان 01-03-2017

    دوستان من بالاخره تونستم بعد از روزها فیلمشو دان کنم.چون خارج از کشورم نمیشد بخرمش.اگر خواستین باستون آپ کنم دانلود کنین

    علیرضاH 01-03-2017

    فیلمش خیلی بد بود
    اصلا همه چی گنگه
    یکی بره خونه آدم زنشا…! بعد با یه سیلی ختمش بده!!!!
    تا وسطای فیلم گفتم عجب فیلمیه ولی هرچی به آخر نزدیک میشد مزخرف شد.نمیدونم چطور جایزه برد ولی من خوشم نیومد
    فقط بازی شهاب حسینی تونست یکم به این فیلم نما بده

    2
    1
    نجفی 28-02-2017

    دوباره از حسابم پول کسر شده ولی نتونستم فیلم فروشنده را دانلود کنم

    بهار 28-02-2017

    سلام لطفا سریال مضنون و کتابداران رو بذارید خیلی ممنون
    دوبله و سانسور هستند خیلیم محبوبن

    یونا 28-02-2017

    حتی اگه اسکار برده باشه ؟ این پول کمی که میدیم پول یه پفک کمک میشه به عوامل سازنده فیلم

    admin 28-02-2017

    سلام
    به ترتیب این سه مرحله طی کنید.
    صفحه راهنما : http://upera.shop/pages/guide
    پشتیبانی تلگرام : https://telegram.me/Shop_Upera_Bot
    پشتیبانی تلفنی در ساعات اداری: ۰۲۱۲۲۲۰۷۳۹۶

    emad 27-02-2017

    سلام پول را داریز کردم از طریق سایتتون ولی لینک نداده و ارورم یده لطفا نتیجه را به ایمیلم گزارش بدید با تشکر

    admin 27-02-2017

    ممنونیم از شما

    admin 27-02-2017

    سلام
    به ترتیب این سه مرحله طی کنید.
    صفحه راهنما : http://upera.shop/pages/guide
    پشتیبانی تلگرام : https://telegram.me/Shop_Upera_Bot
    پشتیبانی تلفنی در ساعات اداری: ۰۲۱۲۲۲۰۷۳۹۶

    حسن بنکران 27-02-2017

    سلام سایت شما از حساب من پول کم کرده ولی لینک دانلود رو بهم نداده باید به پلیس فتا شکایت بکنم حتما لابد….؟

    علی 27-02-2017

    من از اینترنت رایگان با کیفیت اچ دی دانلود کردم خیلی هم فیلم خوبیه

    علی 27-02-2017

    با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان سایت خوب آپ تی وی
    بسیار سایت خوبی دارید با فیلمهای خیلی خوب و عالی ایرانی
    من به نوبه خودم از شما ممنونم با دیدن فیلمهای این سایت از شرّ دیدن ماهواره و فیلمهای پر از صحنه های مستهجن خارجی خلاص شدم وقتی فیلمی رو که از سایت شما دانلود کردم توی خانواده می بینم خیالم راحته که هیچ بار منفی و بد آموزی نخواهد داشت و با خیال راحت فیلم رو به همراه خانواده می بینیم
    ضمناً خواهش میکنم به نظراتی که به شکل بی ادبانه براتون فرستاده میشه اهمیت ندید و کار شما درسته و مطمئناً شما پاسخ گوی چیزی که مردم میگن نیستید فقط عاقبت کار و رسالت انسانی آدمها در نهایت مورد ارزیابی خدا قرار خواهد گرفت .
    موفق و مؤیّد باشید.

    پارتیشن شیشه ای 27-02-2017

    عالیه بازیشون

    mohamadrabanikhah 27-02-2017

    هیچ وقت هیچ وقت هم پول نمیدم هم گیگ با هم چی فکر کردن !!!!

    انصار 19-02-2017

    فیلم فوق العاده عالی بود.

    admin 08-02-2017

    سلام، این مشکل مربوط به برنامه دانلود منیجرتون میشه. برنامه مربوطه رو پس از حذف کامل، نصب و کرک کنید

    سهیلا 08-02-2017

    سلام من فیلم و خریداری کردم سرعت اینترنتمم خوبه ولی تا حالا سه بار موقع دانلود اخرش قطع شده ااخطار داده دارم دیونه میشم کلی حجم اینترنتم رفته اعصابم خورد شده این چه وضعشه

    آرمین 08-02-2017

    مرسی ممنون از سایت خوبتون من دانلود کردم مشکلی هم نداشت

    ماهان 07-02-2017

    بدترین فیلم ایرانی که تا حالا دیدم همین فروشنده بود .
    ناراحت نشین اما . من اصلا خوشم نیومد .
    کل جامعه ایران رو شهوت ران و وحشی نشون میده .
    از بچه ۱۷ ساله تا پیر مرد ۷۰ ساله
    تم منفی فیلم
    نمایش تئاتر آمریکایی فروشنده تن
    گاو بودن انسان ها
    تمام ایرانی ها یا اکثرا بیماری مالیخولیا دارن
    چرا باید چنین فیلمی به خارج فرستاده بشه .؟
    شروع بد فیلم و سست بودن بنیان خانواده های ایرانی که بالرزش ساختمان نمایش داده می شود.

    1
    1
    Mojtabanb99 07-02-2017

    متاسفانه همه پول دوست شدن
    از ادمین سایتا بگیر تا اون کرگردان و…
    اول اینکه ادمین سایتهایی که اینجوری قانونی فیلمارو قرار میدن بر حسب هرنفری که این فیلمو خریداری میکنه یه درصد بهشون میرسه.
    اون کرگردان سازنده فیلم برداشته فیلم به شرکت داده گستر فروخته و نخواسته رایگان دست مردم خودش فیلمو پخش کنه که به نظرم بعد از این همه پول در اوردن باید مردونگی میکرد.
    از اینورم که شرکت داده گستر ۲۴ ساعته که هیچ ۴۸ ساعته سایتارو چک میکنه کسی لینک رایگان گذاشته باشه دهنش سرویسه.

    Mojtabanb99 07-02-2017

    اینا چرت و پرت هایی هست که علمای ما میگن!!!
    اون کارگردانی که میلیون یا میلیاردها خرج میکنه ویندوز یا فیلم میسازه تو خارج راضیه شما مفتی ازش استفاده کنی؟؟؟؟
    اصن شما خودتو بزار جای اونا!!!
    با دری وری های علمای بیسوادمون که واسه خودشون چرت و پرت میگن خودتو گول نزن.
    اینم اضافه کنم فیلم های ایرانی ارزش یه قرون پول دادنم نداره!! همین که ترافیکمون میره و از همه مهم تر وقتمون واسه دیدن فیلم میره باید کارگرادن یچی هم بهمون بده.

    اکبر 03-02-2017

    دمت گرم

    اکبر 03-02-2017

    قرار باشه ۲ یا ۳ هزار تومن پول بدیم و نزدیک یک گیگ اینترنت مصرف کنیم که حدود ۳ هزار تومن هم پول نت بدیم جمعا حدود ۵ هزار تومن. مگه مغز خر خوردیم میریم سی دی رو میخریم با کیفیت بهتر و بدون دردسر. چند روز صبر میکنیم سی دی های قاچاقش میاد ۲ تومن.
    خودتون اینجوری خواستین.
    حالا که به ما رسید کپی رایت حرام شد. کل ایران دارن از برنامه ها و ویندوز غیر اصلی استفاده میکنن اشکالی نداره.
    نمیدونیم به کدوم سازتون برقصیم..
    زهی خیال باطل

    بابی جونم 03-02-2017

    عمرا پول بدم اینا همشون میلیاردرن . سیم کشا

    1
    2
    JAVE 03-02-2017

    آقای علی عزیز والا من نفهمیدم حرفت دقیقا چی میگه!
    فیلم ایرانی ارزش پول دانلود نداره؟ خوب برای چی میخایی ببینی وقتی ارزش نداره؟
    بخایی خوباشو ببینی؟ خوب اینم فیلم خوب! بشین خونه با سیستم صوتی و تصویری خونه ولو شو خونه نگا کن!
    نه هزینه رفت و آمد داری میدی و نه وقتت رو تو ترافیک خیابون هدر میدی و نه هزینه بلیط سینما رو

    8
    2
    JAVE 03-02-2017

    به اینکه یه چیزی رو مفتکی صاحب بشید و صاحب اثر هم راضی نباشه میگن دزدی!!!
    واسه ساخته شدن همچین فیلمی کلی هزینه پاش رفته کلی براش وقت گذاشتن

    خوب بلدین روی این عمل زشت رو بپوشونین و بگین هم پول فیلم رو بدیم هم پول نت رو!؟

    میخاین بگم اصغر فرهادی بیاد پول برق و آب و گازتون رو هم حساب کنه؟ آخه با فیلم خوراکی هم میچسبه وقت میزارین تو آشپزخونه چیزی میپزین که باهاش فیلم هم ببینید!!!!

    ۲۰۰۰تومن پول اون تخمه سنجابکتون و سیگارتون هم نمیشه

    8
    2
    mahvash 01-02-2017

    دیده اهل طمع پُر نشود همچو چاه به شبنم

    عرفان 31-01-2017

    سه شنبه ۵ تومن
    روزا عادی ۱۰

    × 29-01-2017

    توشهر شما اینجوری پول میگیرن رایگانه

    2
    1
    ... 29-01-2017

    بهترین فیلم اصغر فرهادی

    مهدی 29-01-2017

    این فیلم با این فروش بالایی که داشته هنوز عوامل سیر نشدن که الان چند مدته که بازم پولی میخوان عرضه کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    رضا 29-01-2017

    میشه لطف کنی اسم دو تا از بهترین فیلم های جهان و سایت هایی که رایگانه رو یگی؟؟؟ حرف مفت که کنتور نمیندازه.

    محمد 28-01-2017

    عزیزم هم هزینه نت بدین هم پول فیلم به شما هم یاد دادن هدفمند کردن چیه ? سوبسیت دوسره میگیری برادر?

    5
    2
    پارتیشن شیشه ای 26-01-2017

    عالیهههههه

    TaTaN 25-01-2017

    من یه سایت سراغ دارم که فرار از زندان رو full hd داره، یعنی هر قسمت بالای ۷۰۰مگ نه ۳۵۰ مگ. دوبله و بی سانسور.

    علی 25-01-2017

    فیلم فوق العاده چرتی بود. واقعا متاسفم که این فیلم به عنوان فیلم نماینده ی ایران رفت اونور.

    2
    1
    مسعود 25-01-2017

    توی کشورهای که قانون کپی رایت دانلود فایل هم اجرا میشه حداقل اینترنتشون سرعت و قیمت عالی داره، ما که همیشه با دانلود رایگان هر فیلم ۳ هزار تومن از جیبمون میرفت و میدایم به سرویس دهنده اینترنتمون، پس ما مردم پول را میدادیم ولی پول به دست کسی میرسید که زورش بیشتر بود نه سازنده فیلم، ولی حالا اگر فیلم را بخیرم ۲ هزار تومن و ۳ هزار تومن هم بدیم به سرویس دهنده اینترنت برای ۱ گیگ دانلود جمعه میشه ۵ هزار تومن!
    برم لوح فشردشو بخیرم ارزانتره، واقعا

    حامد 23-01-2017

    آقا این مسخره بازیا چییییه؟؟؟؟
    هم پول اینترنت بدیم هم پول فیلم؟؟؟
    رو هم حساب کنی از پول CDش بیشتر میشه که..
    واقعا که خیلی گشنه این شما !!!!

    محمد 23-01-2017

    ماهواره خیلی بهتر از اینه که با التماس فیلم ایرانی ببینی
    حتی فیلم رایگان هم برای مردم دوست ندارید ببینن همشو پولی کنید آفرین

    F 21-01-2017

    خیلی چیزا تو این مملکت کپی خیلی حق ها همینجوری خورده میشه حتی از من و شما ما نمیگیم نباید بخریم اگر کسی قانونی میخواد دی وی دیش هست بخره درضمن شما چیزی رایگان میبینی الان این فیلم نزدیک ی گیگ حجم میبره همون ی گیگ ترافیک هزینه نیست ؟؟؟ ک همه میگین حلال بخریم شما تا الانم پول دادین این فیلم هم ی نفر میخره تو تلگرام میزاره بقیه هم دانلود میکنن کی ب کی اخه این فیلم هم فروش خودش رو کرده دیگ ب فکر قانونیش و اینا نباشیم چون هیچی رایگان نیست

    F 21-01-2017

    اینجا ایران است برادر من ✋

    F 21-01-2017

    فیلم ایرانی ک ارزش پول دادن نداره فیلم خارجی هم ک بهتریناش رایگان رو سایت ها هست همین کارا رو میکنن مردم و بدبخت کردین دیگ دوهزار تومان یا پنج هزار تومان اصلا پولی نیست ولی زور داره پول هم بدی و ی چیز مزخرف نگاه کنی میری ی فیلم خارجی میبینی اونم رایگان ✋

    F 21-01-2017

    شما تو این مملک فیلم خوب میبینی؟؟؟ تازه لینک ک میاد تو سایت ها سانسور شدش میاد

    sara 21-01-2017

    دم شما گرم با جوابت لایک داری

    زانیار 21-01-2017

    بهتریت فیلمای جهان توهمه سایتا رایگانه. اونوخت ایرانیا تا میبینن ی فیلم خوب فروش رفته.. میخوان تو سایتا هم بفروشنش. و این اصلا ربطی ب تولید کننده فیلم نداره. فقط اینکه سایتا دس ب یکی کردن ک دگ مردمم فک کنن قانونیه. واقعا ک

    1
    1
    سارا 19-01-2017

    سلام بنده برای فروشنده ۲۰۰۰واریز کردم ولی لینک باز نشده برام

    majid 18-01-2017

    ممنون بابت قراردادن فیلم ایستاده درغبار لطفا فیلمهای پرونده هاوانا وخاک اشنا هم درسایت عالیتون بزارید با تشکرفراوان

    آریا 17-01-2017

    سلام
    درمورد سایتتون واسه فیلمای خارجی باید بگم عالیه
    چون هیچ مرجعی نیست که پولشو پراخت کرد و میشه دانلود کرد

    ولی من خودم به شخصه حاضرم فیلم نبینم یا آلبومی رو گوش ندم مگر اینکه
    قانونی بخرم
    ۵ تومن پول یه ساندویچ هم نیست !!

    واقعا تاسف داره واسه یه ایرانی که بخاد کپی کنه هنر مملکتشو .

    بنظرم بایدروی همه ی فیلمها یا اکثر فیلم ها مثل بازی های ایرانی
    قفل بذارن که این مشکلات پیش نیاد.

    sadra 15-01-2017

    سلام خدمت تمامی دوستان گل فیلم خوب بود و خیلی خوشم اومد…

    حمید 15-01-2017

    دوست عزیز طبق نظر علما اگر بین کشور ها قراردادی برای خرید و فروش این برنامه ها نباشد تکلیفی نداریم و من یادم نمیاد فیلم های خارجی توی سینما های ایران یا دیسک های اورجینالش به وسیله سازنده به ایران بیاد

    احسان 15-01-2017

    مرسی از تمام سایتای ایران سرید

    فرشاد حسین زاده 15-01-2017

    سلام و ممنون از مدیرت سایت

    از دوستانی که از این اثر واقعا عالی حمایت کردن و خریدنش تشکر میکنم چون همینا هستن که هنوز آبروی ایرانو ایرانیو تو هر جایی از نت تا واقعیت نگه داشتن!

    واقعا این چه طرز تفکریه که یک یاین همه زحمت بکشه شما برید رایگان بببنید این عین پستی و پلیدیه مردم پول واسه همه چیز دارن ولی برا کپی رایت نه!

    شاید بگید بعضیا ممکنه واقعا نداشته باشن! ولی چطور یکی میخواد یه فیلم ۱ گیگی دانلود کنه وقتی پول نداره!

    مشکل اصلی هزنیه این فیلم نیست مشکل اصلی هزینه ی دیتنای گرون تو کشوره که واقعا جای بحث داره و همینطور شعور خیلیا!

    آقای اصغر فرهادی با این همه مشکلات و گیرهایی که جلو پاشون میندازن خیلی خوب و عالی مشکلات جامعه رو به طور کاملا واقعی و مفهومی نشون دادن کاش یکم شعور داشتیم کاش….

    علیرضا 14-01-2017

    سلام حاجی قرار باشه دوتومن بدم این فیلمو ببینم اونم با هزینه اینترنت و اینا خوب میرم سینما میبینم بیشتر حال میده دیه

    amir 14-01-2017

    سلام
    وقتی خرید انجام شد باید برگردی به همین صفحه و دوباره روی خرید و دانلود قانونی(همون کیفیتی که خریدی) کلیک کنی تا دانلود بشه

    admin 13-01-2017

    این صحیح هست

    @foroshandeh@tgp1395@farhadi

    admin 13-01-2017

    سلام
    لطفا با پشتیبانی upera.co تماس بگیرید و صفحه راهنما را مطالعه کنید
    http://upera.shop/pages/guide

    admin 13-01-2017

    سلام
    لطفا با پشتیبانی upera.co تماس بگیرید و صفحه راهنما را مطالعه کنید
    http://upera.shop/pages/guide

    admin 13-01-2017

    سلام
    لطفا با پشتیبانی upera.co تماس بگیرید و صفحه راهنما را مطالعه کنید
    http://upera.shop/pages/guide

    admin 13-01-2017

    سلام
    لطفا با پشتیبانی upera.co تماس بگیرید و صفحه راهنما را مطالعه کنید
    http://upera.shop/pages/guide

    admin 13-01-2017

    سلام
    لطفا با پشتیبانی upera.co تماس بگیرید و صفحه راهنما را مطالعه کنید
    http://upera.shop/pages/guide

    محمد نعیم 13-01-2017

    سلام من فیلم رو خریداری کردم ولی برام لینک رو نیاورد دو بار هم خرید کردم پول از حساب هم رفته ولی لینکش نمیاد لطفا سریع پاسخ بدید

    roxi 13-01-2017

    منم دقیقا همین مشکلو دارم. بابا اینا سرکارمون گذاشتن!الکیه همش

    roxi 13-01-2017

    من فیلم فروشنده رو خریدم هزینشو پرداخت کردم. ولی هیچ لینکی برام نیومد!!! صفحات مربوط رو هم که میخام باز کنم هی ارور میده. چرا واقعااااااا؟؟؟

    لی لی 13-01-2017

    سللام
    این چه وضعشه پول پرداخت کردم لینکی نمایش داده نشد
    معنی این کارتون چیه؟

    هستی 13-01-2017

    من خرید کردم ولی لینک دانلود برام نیومد
    الکی فقط پول میدزدین
    اگه راس میگید لینک رو برای من ایمیل کنید
    شما که میبینید سرور و مسئولان پخش و اینا خودشون میبینن کی خرید کرده
    پس مشکلی نباید داشته باشین برای ارسال لینک برای من

    قاسمی 13-01-2017

    سلام برای ایمیل من این رمز اومده،میزنم ارور میده

    کلمه عبور: @foroshandeh@tgp1395@farhadi

    admin 12-01-2017

    سلام، چه اروری؟

    admin 12-01-2017

    سلام، ممکنه در موقع تایپ رمز، کاراکتری رو اشتباهی کم یا زیاد کرده باشین! رمز رو به صورت کامل انتخاب کنین و کپی/پیست

    admin 12-01-2017

    سلام، تمامی لینک ها قبل از قرار گرفتن در سایت کاملا تست شده و سالم می باشند، شما به احتمال خیلی زیاد با دستگاه دیجیتال پلی کردین که از فرمت mp4 پشتیبانی نمیکنه با یه برنامه ساده میتونین فرمت mp4 به mkv تغییر بدین اگه میخواین با دستگاه دیجیتال پلی کنین
    موفق باشید

    admin 12-01-2017

    سلام، این مشکل از طرف فیلم نیستش مربوط به دستگاهی میشه که باهاش پخش می کنین، با کامپیوتر، تی وی یا… پخش کنین حتما دستگاه موبایلتون ساپورت نمیکنه

    سیجی 12-01-2017

    سلام شما خیلی پولداری و دوست داری بخری و به فکر جیب اصغر فرهادی هستی بخر همچون میگه فیلمی که میلیارد خرج داشته…. آدم به شعوره بعضی شک میکنه خیلی فکر جیب فرهادی هستی برو سیدی هاشو خروار خروار بخر .خیلی از حقوق این دفاع نکن عمویی این منو تورو آدم حساب نمیکنننننننننننننن

    صبا 12-01-2017

    نرم افزار مناسب که گفته تو راهنماش تو گوشیم نصب دارم ولی باز نمیکنه. مسخره کردید خودتونو و مردمو
    خجالت بکشید بابا

    صبا 12-01-2017

    شما که لینک قانونی فروشنده رو گذاشتید و شرکت تصویر گستر کوفت هم اجازه دانلود رایگان نمیده. من صبح امروز حجم ۷۲۰رو خریداری کردم از سایت شما. و دانلود هم کردم اما اصلن پخش نمیکنه. رو deviceمختلف هم امتحان کردم. سرعت اینترنتم هم بالاست اگر میگید سرعت نتم پایین بوده و درست دانلود نشده. اینهمه حجم ایترنتم رفته . پولم رفته بعد اینجوری؟!!! دوباره اومدم امتحان کنم ولی فایده نداشته. اصلن پخش نمیکنه. پیغام میده این فایل قابل playشدن نیست. اصلن لینکش ایراد داره. با شرکت هم اومدم تماس بگیرم اصلن تلفن پاسخگویی نداره. چیه ؟!!! این هم یه روش دزدی و کلاهبرداری و خالی کردن جیب مردم شده؟ حتمن از شرکت تصویر گستر پاسارگاد شکایت میکنم.

    دقت 12-01-2017

    حرف حق زدی

    Ehsan 12-01-2017

    سلام لطفا اگه ممکنه مشکل پرداخت خارج از کشور را برطرف کنید.البته دفعه قبل هم خرید را از سایت شما انجام دادم ولی فایل با پسی که دادید باز نشد و من مجبور شدم فیلم را از جای دیگر دوباره دانلود کنم . ممنون

    پارسا 11-01-2017

    ببخشید فرق نسخه قاچاق این فیلم با اورجینال چیه؟

    ali 11-01-2017

    خوب برادر ادرس جاهاهای دیگه رو نداری .حجم بالایی که می گیره ولی با کیفیت معمولی دانلود می ده یکی از مشکلات سایته.اخه واسه هر اشغال فیلمی که نمیشه ۸۰۰-۹۰۰ مگ ترافیک حروم کرد

    1
    1
    ali 11-01-2017

    فیلم های ایرانی ارزش پول دانلود نداره.بخوایم خوباشو تو سینما می بینیم
    .اونم با دانلود با هزار مشکل .

    7
    13
    کیا 11-01-2017

    سلام خسته نباشید من این فیلم فروشنده رو چند روز پیش دانلود کردم بعد دوشنبه رمز فیلم رو گذاشتن ولی من امروز رمز رو از این سایت برداشتم میزنم قبول نمیکنه…..ادمین عزیز کمک کن…مرسی
    foroshandeh@tgp1395@farhad@

    admin 11-01-2017

    سلام، از برنامه K-Lite Codec Pack استفاده کنید، هر ۳ نسخه تست شده و کاملا سالم می باشند

    amir 11-01-2017

    سلام
    من کیفیت ۷۲۰ گرفتم، صدا مشکل داره. لطفا رسیدگی کنید

    sepide 11-01-2017

    slm chera error dad alan bayad chikar konam
    ?

    مرتضی 11-01-2017

    سلام اون هفته لینک رو خریدم
    الان با رمز بهش میدم باز نمیکنه.راهنمایی میکنید ممنون میشم

    مهناز 10-01-2017

    والا ما که همه فیلمارو مجانی دانلود میکنیم

    admin 10-01-2017

    سلام، اگه در تایپ رمز مشکل دارین میتونین کپی/پیست کنین

    admin 10-01-2017

    سلام، خواهش می کنم، احتمالا در موقع دانلود اون لحظه ترافیک سایت خیلی بالا رفته بوده
    موفق باشید

    ali 10-01-2017

    سلام من خرید کردم حالا چطور دانلود کنم

    ندا 10-01-2017

    سلام ادمین محترم … مشکل من برطرف شد و امروز تونستم فیلمو دانلود کنم … فقط خیلی دیر دانلود شد با اینکه سرعت نتم خیلی خوبه … هنوزم دلیلشو نمیدونم که چرا انقد طول کشید !!! … و از اینکه باهاتون بد صحبت کردم خیلی خیلی معذرت میخوام . برنامه مدیریت دانلود هم نداشتم .

    پارسا 10-01-2017

    رمزتون هم که کار نمیکنه هرجور میزنم ارور میده واقعا که یه ادم با معرفت که تو تونسته فیلم رو باز کنه اگه wifi داره و نامحدود با سر عت بالا خواهش میکنم واسم به این ایمیلparsayousefi81@gmail.com بفرسته ممنون

    admin 10-01-2017

    سلام
    نسخه فیلم همونی هستش که از طرف موسسه تصویر گستر پاسارگارد به ما داده شده و از نظر کیفیتی فوق العاده باکیفیت و عالی هست
    موفق باشین

    admin 10-01-2017

    سلام
    رمز کاملا تست شده و صحیح می باشد موقع وارد کردن حتما کاراکتری رو اشتباه وارد کردین! بجا تایپ رمز، در محل مربوطه کپی/پیست کنین
    موفق باشین

    admin 10-01-2017

    سلام
    چطور لینک خرابه؟ برنامه مدیریت دانلود رو سیستمتون نصب هست؟ اروری که میده موقع دانلود بدین تا بررسی بشه

    admin 10-01-2017

    سلام، با چه پلیری پخش کردین؟ نرم افزار استاندارد پخش در پایین تمام مطالب قرار داده شده

    aila 10-01-2017

    سلام امکان خرید لینک از خارج از کشور وجود نداره؟ یا امکان فوروارد کردن لینک از ایران و پس از خرید؟

    Omid 09-01-2017

    ۲تومن میگیرید اونوقت با فرمت mp4? اه اه

    Omid 09-01-2017

    شما خیلی وقت حق الناس گردنت همین ویندوزی که سال ها استفاده میکنی و همین برنامه های کرک شده خارجی همه حق الناس هست دلیل نمیشه چون خارجی هست حق الناس نباشه. حتی فیلم خارجی که مفت دانلود میکنی بازم بگم.

    Omid 09-01-2017

    جک میگی؟ چطور فیلم های خارجی رو مفت دانلود میکنی حالا که به فیلم ایرانی رسید پول باید داد قانونی و حلال بشه؟ اونا حروم نیست؟

    Omid 09-01-2017

    شما به جز این ۲تومن هزینه ترافیک اینترنت رو حساب نمیکنی؟ تازه اونم ایران که یکی از گران ترین اینترنت ها رو داره. پییییف

    Mohammad 09-01-2017

    واقعا کارتون مسخره اس.
    چطور همه فیلم و سریال های روز دنیا رو تو سایتها تون رایگان قرار میدید.
    ولی فیلم های ایرانی باید اجبارا قانونی دانلود بشه!

    ندا 09-01-2017

    من خریدم لینکش خرابه … واقعا که …. این پولا خوردن نداره

    محسن 09-01-2017

    آقا مسخره کردید مارو؟ این رمزتونم که ارور میده

    mohammas 09-01-2017

    من فیلمو خریدم ولی باز نمی کنه
    چی کار کنم ؟؟؟

    admin 09-01-2017

    سلام، بجای تایپ پسورد، از کپی/پیست هم برای کابرانی که نسخه پیش فروش دانلود کردن میشه استفاده کرد
    باتشکر

    admin 09-01-2017

    سلام
    پسورد در سایت قرار گرفته شد میتونین متن پسورد رو بجا تایپ کپی/پیست کنین
    موفق باشید

    admin 09-01-2017

    سلام
    رمز فیلم در سایت قرار گرفته شد

    admin 09-01-2017

    سلام
    رمز (نسخه پیش فروش) در سایت قرار گرفت

    admin 09-01-2017

    سلام
    چه اروری میده؟ رمز رو به صورت صحیح وارد کردین؟

    admin 09-01-2017

    سلام
    برای اکسترکت بایستی برنامه winrar رو سیستمتون نصب باشه

    admin 09-01-2017

    سلام، نسخه جدید دیگه رمز لازم نداره، نسخه پیش فروش (قبلی) به صورت rar بود که رمز می خواست و بعد از وارد کردن رمز مشکل پخش هم نداره و مثل نسخه جدید می باشد تنها تفاوتشون با نسخه پیش فروش وجود داشتن رمز بود و فرمت فیلم کلا mp4 می باشد
    موفق باشید

    mehdi 09-01-2017

    سلام خسته نباشید این رمز استخراج فایل درست نیست لطفا راهنمایی کنید

    admin 09-01-2017

    سلام، قسمت جستجو در بالای سایت هست

    admin 09-01-2017

    سلام، رمز فیلم در سایت قرار گرفته شد
    باتشکر

    admin 09-01-2017

    سلام ارسال شد و در سایت هم قرار گرفت

    fateh 09-01-2017

    @foroshandeh@tgp1395@farhadi
    @ آخر فرهادی رو بیار اول اول درست میشه . البته تو تایپش باز میره آخر

    محمدحسین هدایتی 09-01-2017

    و یک شاهکار دیگر از استااااااااااااد فرهادی فیلم بی نظیره من ۴ بار سینما رفتم الانم خریدم اثری ماندگار

    Unknown 09-01-2017

    ممنون که بصورت قانونی عرضه کردید..امیدوارم این فرهنگ ادامه دار باشه

    محمد 09-01-2017

    سلام
    من فیلم فروشنده را پیش خرید کرده ام قرار بود بیستم دی پسورد ایمیل شود ولی اتفاق نیفتاد و پسوردی هم که در سایت گذاشته شده یازش نکیکنه

    علی 09-01-2017

    سلام. به دوستانی که طلبکارانه و بی ادبانه به پولی بودن دانلود این فیلم اعتراض می کنند، موندم چی بگم واقعا!!
    آخه ۲ هزار تومن برای فیلمی که میلیاردها تومن براش زحمت کشیده شده پولیه؟!
    دوستی که فرمودن هشتگ گران نخریم بزنیم، رو دیگه اصلا نمی فهمم!! دو هزار تومن گرونه؟! چطور میشه موقعی که دارید برای شکم مبارک ۳۰-۴۰ هزار تومن خرج میکنید، اعتراضی ندارید!
    چرا عادت کردیم به مفت به چنگ آوردن همه چیز!
    ای کاش قدری به خودمون بیایم و خومون رو اصلاح کنیم.

    Mersad 09-01-2017

    الان این چه رمزیه گذاشتین
    میشه اینجا درست بنویسید

    fateh 09-01-2017

    روز ۱۸ دی تموم کیفیت ها رو خریدم و با ارسال به موقع رمز پسوردش در ۲۰ دی، سر وقت دانلود کردم . کیفیت عالی عالی عالی . دستتون درد نکنه . الحق گل کاشتین

    حامد 09-01-2017

    سلام من فایل خریدم اما پسورد ارسالی برای باز کردن فایل زیپ میگگگه اشتباه

    مسلم مهنی پور 09-01-2017

    رمز فایل زیپ اشتباهه چیکار کنم

    ash 09-01-2017

    فیلم فروشنده با کیفیت ۷۲۰ و دراکولا با کیفیت ۱۰۸۰

    رهگذر 09-01-2017

    برو بابا ….

    1
    1
    علی 09-01-2017

    damet gaaaaaaaaaaaaaaaarm

    محسن 09-01-2017

    سلام.اقا امروز دوشنبه ٢٠ دی ماهه قرار بود شما ساعت ٨ صبح پسووردو ارسال کنید چی شد پس برادر
    ی جوابی بده ما هم تکلیفمونو بدونیم

    مهدیه 09-01-2017

    من خرید کردم ولی فایل زیپ هست و رمزشو ندارم رمزشو بهم بدید

    ساغر 09-01-2017

    همچین مفتی هم نیست هزینه ترافیک نت رو میده

    7
    7
    عرفان 09-01-2017

    سلام
    سایتتون ی قسمت سرچ هم داش عالی تر میشد
    ممنون از سایت
    فقط ی سوال
    فیلم لانتوری رو گذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کی میزارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مسعود 09-01-2017

    بعد از دانلود میشه با فلش تو تلویزیون تماشا کرد یا با پسورد فقط تو کامپیوتر میشه دید؟ کلاً چه فایلی به ما تحویل داده میشه؟

    fateme 09-01-2017

    بلیطش چقد بود؟؟؟؟

    fateme 09-01-2017

    سلام من فیلم رو خریداری کردم رمزشم دریافت کردم ولی نمیتونم فایلشو ازحالت زیپ خارج کنم ایا فایل مشکلی داره؟؟؟؟؟

    رسول 09-01-2017

    سلام و خسته نباشید برام لینک فرستاده شد و دانلود کردم با حجم ۱/۳۷g پسورد و که برام اومده رو وارد می کنم اکسترکت نمیشه ارور میده لطفا من رو راهنمایی کنید ممنون

    amir 09-01-2017

    سلام من ۱۰۸۰ خریدم ، چرا رمزی فرستاده نشد؟ دوشنبه صبح مگه نگفتید؟

    Ali 09-01-2017

    رمز فایل ها @foroshandeh@tgp1395@farhadi

    معصومه 09-01-2017

    من فیلم رو خریدم و دانلود کردم . ولی پسور ایمیلم را فراموش کردم . چجوری باید پسورد فیلم بگیرم . خاهشا کمک کنید. چجوری میشه ایمیل جدید بدم

    reza 09-01-2017

    دوشنبه ساعت ۸ صبح و پسوردی در کار نیست. فقط خواستم بگم هیچی درست نیست

    mysam 08-01-2017

    سینما با دوهزار تومن؟؟؟؟ مگه شاه برگشته

    Nahid 08-01-2017

    ممنون از اینکه لینک قانونی رو گذاشتید حالا بدون عذاب وجدان میشه دانلود کرد

    Soh 08-01-2017

    ۱۲ میلیارد پول دراوردن اومدن اینجام هزار تومن میفروشن!!! عجب آدمایی بخدا

    پیمان 08-01-2017

    فیلم اگه ارزش داشته باشه اگه ده یا حتی بیست هزارتومان هم بدی ارزش داره و اضلا برای دیدن فیلم شما باید بری سینما حالا که نمی ری سینما باید حداقل دو هزار تومان پول بدی

    پیمان 08-01-2017

    خواهرم فیلمی که هنوز منتشر نشده رو چجوری خریداری فرمودید

    کلاه 08-01-2017

    کلاه برداری در روز روشن

    امیر 08-01-2017

    شما واقعا عشق دااری مفتی یه اثر رو ببینی؟؟؟؟؟
    آبروی ایرانی هارو نبر عزیز من‌۲ تومن گرونه؟؟؟؟

    11
    4
    amir 08-01-2017

    دمتون گرم..حداقل باعث میشید اون دنیا حق الناس گردنمون نباشه

    منصور 08-01-2017

    سلام
    من فیلمو خریداری کردم ولی لینک دانلود و نداده بهم که دانلودش کنم .کسی میتونه رانماییم کنه ؟؟؟

    ed 08-01-2017

    این مملکت همینه
    اگه فیلمی بود که هیشکی بش توجه نمیکرد و عادی بود الان خیلی وقت بود رایگان میفروختنش ولی چون میدونن جایزه گرفته فرصت رو غنیمت میدونن باس حتما بابتش پول بدی ههههههه دم مملکتمون گرم

    ازاد 08-01-2017

    سلام
    لطفا فیلم مکث رو هم برای دانلود قرار بدید

    saeeds 08-01-2017

    آره ۲۰۰۰ تومن بدید ۱ گیگ هم حجم دانلودتون میشه ۵۰۰۰ تومن…کلا ۷۰۰۰ تومن…حالا کدو به صرفه تره؟ ۲ ماه صبر میکنیم مفت دانلود میکنیم

    علی بهزادی 07-01-2017

    هشتگ گران نمیخریم

    7
    2
    Hosein 07-01-2017

    برین از یوتیوب دااااانلود کنید رایگان

    فائزه 07-01-2017

    زود تر بزارینش دیگه…….

    پیمان 07-01-2017

    نه دیگه از بیرون بخری باید پنج هزار تومان بدی تازه کیفیتش هم DVD Rip اما اینجا دو هزار تومان میدی و کیفیت فول اچ دی کدوم بهتره ؟

    کیمیا 07-01-2017

    کاربر apدرست گفتند الآن توی فروشگاه ها هست و من خریداری کردم

    سعید 07-01-2017

    حالا چشم دیدن این که ما یه فیلم رایگان میبینم هم نداشتین؟؟؟لابد بعدش میخاین یارانمون هم قطع کنین…عامو ایقد اذیت ملت نکنین.به ملت فشار نیارین.فیلم رایگان بذارین تا دعاتون کنیم ننه

    Amir 06-01-2017

    لطفا فیلم بی پولی رو هم با کیفیت خوب خودتون تو سایت بزارید

    پیمان 06-01-2017

    دوست عزیز وقتی فیلم قراره بیستم دی ماه عرضه شه چی جوری تو فروشگاها هست شما قصد خراب کردن یکی از بهترین سایت ها رو دارید الان هر جا رو برگردی سریال فرار از زندان با کیفیت اچ دی رو هیج سایتی نداره

    aa 06-01-2017

    حتما نگاش کنید من اینو تو سینما نگا کردم خیلی قشنگ بود تحت تاثیر قرار گرفتم

    علی 06-01-2017

    خب اگه قرارر بود پول بدیم میرفتیم نسخه اصلیشو از بیرون میخریدیم که دیگه وقت برا دانلود هم نذاریم

    dt 06-01-2017

    کلن کارتون درسته
    ولی من موندم این فیلمهای قدیمی رو با این کیفیت از کجا میارین
    منتظریم بازم کارهای قدیمی بزراید
    عالی

    علی 05-01-2017

    ببخشید من میخواستم بدونم چطور میشه واتر مارک های روی فیلم ها رو حذف کرد. شما از چه نرم افزاری استفاده میکنید. اگه میشه اسمشو برام ایمیل کنید. یا این که همین جا جواب بدید. ممنون بابت فیلم ها … سایتتون خیلی عالیه . فقط اگه میشه زوتر آپدیت کنید

    همايون 05-01-2017

    متأسفانه مجازها همه بى اعتبار هستن ، یکى براى لایک هر کارى که فکر کنید میکنه ، حتى اگر به قیمت شرافتش تموم بشه ، یکى دیگه براى بازدید گرفتن هزار روز دروغ میگه ! با تأسف …

    یاسین 05-01-2017

    کار بسیار خوبی کردین که قانونیشـ کردین برای فیلم های خوب ارزش خرج کردن داره
    ممنون

    ash 05-01-2017

    ببخشید عطاران !

    ash 05-01-2017

    این طور که معلومه دیگه دانلود فیلم ایرانی به صورت رایگان مالید !!! ولی خو از یه جهتم کار درستیه به شرط این که فیلم واقعا خوب باشه نه مثله فیلم دراکولا عصاران که آشغال بود

    حاجی 05-01-2017

    سایت واقعا خوبی دارین فقط برای این مواردی که هنوز لینک دانلود نذاشتین اگه یه تاریخ انتشار هم بذارین واقعا خوب میشه بازم ممنون

    در جواب حرف دوستمون هم بگم ، من چندتا فیلم دیگه رو از جمله “من” رو از یه سایت دیگه گرفتم طرف اصلا اینکاره نبوده توی ریپ معلوم نبوده از سی دی ریپ کرده یا نه ، یه روز زودتر خواستیم دانلود کنیم کیفیت افتضاح نصیبمون شد .
    اینجا شاید گاها بعضی فیلم ها رو دیر بذارند ولی اونقدر کیفیتشون خوب هست که ارزشش رو داره .

    من از تورنت هم منتظر میشم تا نسخه بلوری فیلم های خارجی بیاد تا جای ممکنه از دانلود نسخه های (پرده و …) خوداری می کنم که لذت دیدن صحنه های ویژه اش رو داشته باشه .

    با تشکر

    حامد 26-12-2016

    دوست عزیز
    شمایی که میگی هنوز فیلم ارائه نشده که بخواد لینکش قرار بگیره….عزیز من مردمو چی فرض کردید…میزنی لینک دانلود با کیفیت ۷۲۰ mkv !!!
    خب چرا اخه…..اینهو آدم مثل خیلی از سایت های دیگه بزن درصورت انتشار لینک قرار میگیرد…البته نمیشه از شما انتظار داشت که اینقدر با فرهنگ باشیو اینکار رو بکنی.

    1
    1
    ap 25-12-2016

    فیلم الان تو فروشگاه ها هس میتونی بری بخری .. بخاطر رعایت کپی رایت ممکنه دیر لینک دانلودش بیاد

    1
    2
    maxpic 24-12-2016

    دوست عزیز چرا توهین میکنی اتفاقا من همه فیلمامو از اینجا میگیرم

    وقتی عزضه نشده لینکشو چجوری بزاره

    شما اگر جادو بلدی یه ورد بخوون فیلم زودتر بیاد

    بعضیا انگار طلبکارن
    به جای اینکه بگن آقا دستت درد نکنه رایگان گذاشتی آدمو دلسرد میکنن

    من خودم یه سایت دارم و میدونم چقدر این نظرا انرژی منفی میده برای ادامه کار

    واقعا حیف حیف ک درک نمیکنید

    آقا داداش دستت در نکنه همینطوری ادامه بده تکی به مولا

    sss 16-12-2016

    این جزء بدترین سایت هاست مطمئن باشید زیر پاتون علف در میاد تا اینا لینک بذارن فقط میخوان بازدید بگیرن

    6
    4
    ابی 12-12-2016

    چرا انقدر طول کشیده، خب بذارید دیگه

    2
    1
    رضا 30-11-2016

    این کارتون براتون گرون تموم میشه ،مطمئن باشید

    7
    13
    SEYED 15-11-2016

    بزاریدش دیگه

    4
    3
    عماد 11-10-2016

    سلام ببخشید ما دقیقا” کی میتونیم این فیلم رو ببینیم؟ کی قراره بیاد؟

    6
    4
    امیرحسین 03-09-2016

    سلام لطفا فیلم های خارجی دوبله فارسی جدید هم بزارید
    ممنون می شم.
    اگه می شه فیلم خروس جنگی ام بزارید ممنون ام از سایت عالی و خوبتون

    11
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *