داستان فیلم

در فیلم سوء تفاهم تعدادی از دانشجویان سینما دختر ثروتمندی را به امید بازیگر شدن گروگان می گیرند، اما به تدریج ماجرای گروگان گیری و ساخت فیلم پیچیده می شود تا جایی که دیگر تشخیص واقعیت و خیال ناممکن جلوه می کند.

درباره فیلم

فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام ، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی احمدرضا معتمدی در سال 1398 ساخته شده است. در فیلم سوء تفاهم بازیگرانی چون اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، مهدی فخیم زاده، پژمان جمشیدی، و... به ایفای نقش پرداخته اند. سوء تفاهم در 6 عنوان نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده است.قصه فیلم سوء تفاهم ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است؛

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

فیلم های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مرتضی 24-09-2021

    لطفا برای تمام فیلمها پخش آنلاین بگذارید صروریھ ممنون

    6
    1
    خاطره 09-06-2021

    بسیار عالی

    1
    10
    خاطره 09-06-2021

    فیلم بسیار پرمعنایی بود

    2
    11
    منتقد 30-03-2021

    متوسط رو به پایین
    ولی با این حال از خیلی از فیلما بهتره

    6
    8
    Payne 29-10-2020

    فیلمی بسیار مزخرف و با داستانی مسخره بود. اصلا پیشنهاد نمیکنم

    26
    3
    A.M 14-08-2020

    علت رو برای یه دوست عزیز دیگه توضیح دادم، گویا نمیشه نظر فرستاده شده رو ادیت کرد، شما بخون پارسال:))) از خوانندگان محترم به علت ایجاد شبهه و تشویش اذهان عمومی پوزش میطلبم:)))) باشد که نظراتتان تاریخ دقیق داشته باشد:)

    10
    11
    A.M 14-08-2020

    ای‌وای راس میگین:))) مرسی، تو حرف زدن با دوستام تیکه کلامم دوسال پیشه حتی اگه اون اتفاق دیروز افتاده باشه:)))، فک نمیکردم به نوشتار هم سرایت کنه:)))، والا پارسال تا الان برام ده سال گذشته، میتونم ادعا کنم این فیلمو ده سال پیش دیدم:)))

    10
    23
    SMH 08-08-2020

    فیلم ساخته ۹۸
    چطوری دو سال پیش توی سینما دیدی؟

    11
    1
    م 07-08-2020

    سال ۹۸ تازه ساخته شده ، تو چجوری دو سال پیش فیلمو دیدی ؟؟؟؟؟

    17
    5
    A.M 06-08-2020

    من این فیلم رو دو سال پیش تو سینما دیدم، به قدری مزخرف بود که نصف سالن بیست دقیقه اول فیلم پاشدن رفتن، اون نصفه دیگه‌ام دونه دونه تا آخر فیلم کم شدن، فیلم که تموم شد نگا کردیم دیدیم فقط ما دو نفر تو سالن سینمایم. خیلی فیلم مزخرف و بی‌سروته‌ی بود واقعاً. من پولمو اون موقع دور ریختم، شما اشتباه منو تکرار نکنین. برای اون دوستانی که احتمالاً بگن اگه مزخرف بود چرا تا آخرش نشستی? باید بگم ۱٫ امید بر جوانان عیب نیست، من تا آخرین لحظه امیدوار بودم که برداشت من از این فیلم اشتباه باشه و اونقدرا هم که فکر میکردم و از اول فیلم مشخص بود چرت و بیخود نباشه. ۲٫ میخواستم حداکثر استفاده رو از پول سوخته شده‌ام ببرم، والا… پول که علف خرس نیست.

    24
    14
    A.M 06-08-2020

    من این فیلم رو دو سال پیش تو سینما دیدم، به قدری مزخرف بود که نصف سالن بیست دقیقه اول فیلم پاشدن رفتن، اون نصفه دیگه‌ام دونه دونه تا آخر فیلم کم شدن، فیلم که تموم شد نگا کردیم دیدیم فقط ما دو نفر تو سالن سینمایم. خیلی فیلم مزخرف و بی‌سروته‌ی بود واقعاً. من پولمو اون موقع دور ریختم، شما اشتباه منو تکرار نکنین. برای اون دوستانی که احتمالاً بگن اگه مزخرف بود چرا تا آخرش نشستی؟ باید بگم ۱٫ امید بر جوانان عیب نیست، من تا آخرین لحظه امیدوار بودم که برداشت من از این فیلم اشتباه باشه و اونقدرا هم که فکر میکردم و از اول فیلم مشخص بود چرت و بیخود نباشه. ۲٫ میخواستم حداکثر استفاده رو از پول سوخته شده‌ام ببرم، والا… پول که علف خرس نیست.

    26
    20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *