داستان فیلم

در فیلم بوچ کسیدی و سادنس کید : داستان فیلم در مورد دو دزد و راهزن به نامهای «بوچ» و «ساندنس» است که به قطارها دستبرد می‌زنند. اما یکی از سرقت هایشان طبق برنامه پیش نمی‌رود و گروهی از مردان قانون تا دندان مسلح، شروع به تعقیب آن دو می کنند. وقتی آن دو می فهمند که این گروه تصمیم ندارند دست از تعقیب بردارند، تصمیم می گیرند به بولیوی بروند.

درباره فیلم

فیلم بوچ کسیدی و سادنس کید Butch Cassidy and the Sundance Kid محصول کشور مکزیک و در ژانر بیوگرافی ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی George Roy Hill در سال 1969 ساخته شده است. در فیلم بوچ کسیدی و سادنس کید بازیگرانی چون Charles Dierkop، Cloris Leachman، Don Keefer، Donnelly Rhodes، George Furth، Henry Jones، Jeff Corey، Jody Gilbert، Katharine Ross، Kenneth Mars و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

فیلم های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سینا 05-06-2023

    فیلمی که ارزش دیدن داره

    غزل رادمنش 26-01-2021

    این فیلم فوق العادست من امتیاز۹از۱۰ رو بهش میدم. در کنار خانواده دیدیم و واقعا لذت بردیم و خندیدیم. فوق العادست حس خوبی داره. حتما ببینید

    amirv 02-12-2019

    اقدام تان برای قرار دادن فیلم های قدیمی واقعا عالیست. بسیاری از فیلم ها هستند که فرصت دیدن آنها را نداشته ایم. لطفا بیشتر از این فیلم ها قرار ندهید. لطفا فصل سوم مستند گرند تور را هم قرار دهید و اینکه بعضی از فیلم هایتان لینکی برای دانلود ندارند. لطفا رسیدگی کنید.

    6
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *