داستان انیمیشن

در انیمیشن لاک پشت های نینجا فرانکنشتاین همچنین لاک‌ پشت‌ های قهرمان داستانی دربارهٔ ۴ لاک‌ پشت جهش یافته انسانگونه (به نام‌های مایکل‌آنجلو، لئوناردو داناتلو و رافائل) است که نام آن‌ها برگفته از هنرمندان عصر رنسانس ایتالیا می‌باشد و هنر رزمی نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان گون است می‌آموزند. آن‌ها در فاضلاب نیویورک بزرگ شده‌اند مجموعه در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب داستان مصور نوشته کوین ایستمن و پیتر لایرد آفریده شد و بعداً از روی آن چندین مجموعه پویانمایی، فیلم، بازی ویدئویی، اسباب‌بازی و دیگر محصولات ساخته شد.

درباره انیمیشن

انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، اکشن می‌باشد و به کارگردانی در سال 2012 ساخته شده است. در انیمیشن لاک پشت های نینجا فرانکنشتاین بازیگرانی چون Brian Bloom، Christian Lanz، کلنسی براون (آقای خرچنگ)، Eric Bauza، Fred Tatasciore، Greg Cipes، Hoon Lee، Jason Biggs، Josh Peck، Kelly Hu و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

انیمیشن های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    محمد 19-03-2023

    خوب بود قسمت بعدی وکی میزارید

    ali.730am 10-07-2020

    سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون
    ادامه قسمت لاکپشت های ننیجا فرانکشتاین رونمیزارید ؟

    26
    1
    وحید 02-05-2019

    لطفا مردگان متحرک بزارید

    7
    5
    عادل 23-03-2019

    سلام این سایت اپ تی وی خیلی سایت خوبیه من هربار که می خواهم چیزی دانلود کنم از اینجا دانلود میکنم ممنون از شما وسایت خوب شما

    15
    1
    حسین خانی 30-01-2019

    عالیییی

    12
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *