داستان سریال

در سریال موزائیک : سریال جدید درام، اسرارآمیز و جنایی استیون سودربرگ و اد سلیمان به‌تازگی پخش شده و داستان آن، جریانات ناپدید شدن یک نویسنده و طراح معروف کتاب‌های کودکان یعنی اولیویا لیک (با بازی شارون استون) و دو تن از مردانی که با او در ارتباط بودند، یعنی جوئل هرلی (با بازی گرت هدلند) و اریک نیل (با بازی فرد ولر) را حکایت می‌کند. این داستان اولین بار در برنامه موبایلی مخصوص سریال Mosaic به صورت روایت شاخه‌ای و در ماه نوامبر به نمایش درآمده بود. بعد از مدتی هم این داستان در قالب یک مینی سریال ۶ قسمتی ساخته شد که در شبکه HBO به روی آنتن رفت.

درباره سریال

سریال موزائیک Mosaic محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال 2018 ساخته شده است. در سریال موزائیک بازیگرانی چون Beau Bridges، Dan Pope، Devin Ratray، Don Hudson، Frederick Weller، Garrett Hedlund، Jacob Vargas، James Ransone، Jennifer Ferrin، Jenny Kay Provance و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

سریال های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ermia Irani 21-02-2018

    سلام لطفا قسمت های جدید موزاییک و به این سیزده دلیل رو بذارید! چرا انقدر کند و دیر؟!

    محمد رضا 13-02-2018

    لطفا قسمت سوم شب در موزه رو بزارید قسمت ۱و۲ رو گذاشتید سوم مونده لطفا کالکشن رو کامل کنید

    سارا 007 06-02-2018

    سایتتون رو خیلی دوست دارم مخصوصا که فیلم ها و سریال های جذاب رو سانسورشده و دوبله قرار میدید تبریک میگم که سایتتون از محبوبیت بالایی در ایران برخورداره میگم سریال افسانه های فردا رو هم قرار بدید لطفا

    2
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *