داستان سریال

در سریال منجلاب : دهه 1980 در لهستان. در یک شهر کوچک و فراموش شده در جایی در جنوب غربی لهستان، یک قتل وحشیانه رخ داده است: یک روسپی جوان و یک فعال کمونیست محلی. همزمان نوجوانان نیز خودکشی می کنند. ویتولد وانیچ (آندره سویرین)، روزنامه نگار باسابقه قرار است در مورد قتل در روزنامه محلی بنویسد. در همان زمان، سردبیر جوانی در همان دفتر استخدام می شود: پیوتر زارزیکی (داوید اوگرودنیک) - پسر یک فعال عالی رتبه حزب. او تحقیقات روزنامه نگاری خود را آغاز می کند. هرچه بیشتر درگیر پرونده شوید، بیشتر در آن فرو میروید. مثل باتلاقی که خارج شدن از آن دشوار است.

درباره سریال

سریال منجلاب The Mire محصول کشور لهستان و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال 2018 ساخته شده است. در سریال منجلاب بازیگرانی چون Agnieszka Zulewska، Andrzej Seweryn، Cezary Kolacz، Dariusz Chojnacki، Dawid Ogrodnik، Dennis Kleinman، Dominik Bak، Ireneusz Czop، Krzysztof Oleksyn، Lukasz Simlat و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

سریال های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    aida 07-08-2021

    زیرنویس دار عالیه خواهشا دوبله نذارید سپاس

    مرتضی 14-07-2021

    سلام از لطفتون ممنونم خیلی ساله از سایتتون استفاده میکنم سایت حلال آپ تی وی دمتون گرم فقط یه لطفی کنید تو توضیحات بزنید سریال چند قسمته کلا تا ما بدونیم مثلا از ۱۰ قسمت سه قسمت اومده ممنونم.

    سجاد 12-07-2021

    چرا همش با زیرنویس سریالارو میذارید!؟
    چرا دوبله نمیکنید!؟

    1
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *