داستان فیلم

در فیلم رزیدنت اویل به راکون سیتی خوش آمدید : جایی که زمانی منزلگاه پررونق غول داروسازی، شرکت آمبرلا بود. با رفتن این شرکت، شهر تبدیل به بیابانی برهوت شده است؛ شهری رو به افول که شرارت در لایه های زیرین آن در حال شکل گرفتن است. وقتی این نیروهای شرور سر بلند می کنند، گروهی از نجات یافتگان باید با هم همکاری کنند تا حقیقت پنهان پشت آمبرلا را فاش سازند و بتوانند از این تاریکی گذر کنند.

درباره فیلم

فیلم رزیدنت اویل به راکون سیتی خوش آمدید Resident Evil: Welcome to Raccoon City محصول کشور کانادا و در ژانر اکشن ، ترسناک می‌باشد و به کارگردانی Johannes Roberts در سال 2021 ساخته شده است. در فیلم رزیدنت اویل به راکون سیتی خوش آمدید بازیگرانی چون Avan Jogia، Chad Rook، Daxton Gujral، Donal Logue، Dylan Taylor، Hannah John-Kamen، Holly de Barros، Janet Porter، Josh Cruddas، Kaya Scodelario و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

فیلم های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Mehrdad Fripp 26-12-2023

    درود برشما…. عجیبه که فیلمی به این ضعیفی ۸۹ درصد رضایت داشته.

    1
    4
    حامد シ︎ 13-09-2023

    عالی بود! پیشنهاد میکنم ببینید… پشیمون نمیشید!
    خیلی خفنه داستانش…
    ممنون از UPTV ♥

    2
    3
    shahin 22-01-2022

    مهشره یعنی دهنشون سرویس

    15
    8
    Dk.mahdi 31-12-2021

    عالی بود

    22
    19
    Shiva 30-12-2021

    من خوشم اومد از انیمیشنش جالبتر بود برام اما در حد بازیش هیجان نداره نمره ۸ ازده

    18
    23
    Hosseyn 30-12-2021

    ارزش دیدن نداره من تا وسطش دیدم حالم از این فیلم بهم خورد پاکش کردم. ضعف شدید بازیگری، کارگردانی

    40
    57
    علی 29-12-2021

    بابک عزیز ممنون
    به نظر من اون کسی که تو روز اول می تونه به سر شلیک کنه حرفه ای است
    من اویل۲ بازسازی شده رو بازی نکردم ، سری قدیمی رو بازی کردم و خیلی دقیق داستان رو یادم نیست
    اگر با توجه به گفته شما روز اول کاریش بوده باشه هم خیلی فرق می کنه با کسی که تیر زده به لگن همکارش و افتاده اون شهر
    به جز اون (شخصیت وسکر که مثلا کور شد )در اویل ۰ باز سازی شده حضور داره که ماجرا برای قبل از اویل ۲ است
    ایدا هم که اخر فیلم یه دالی می کنه و می ره
    دوستان به صورت مستقل و جدا از بازی (فقط اسم شخصیت ها شبیه به بازی انتخاب شده) نگاه کنید ok می شه
    فقط انیمه ها و انیمیشن ها رو خیلی بهتر و مربوط تر ساختن ( مخصوصا انیمشن اولیه که تو فرودگاه اتفاقات رخ می ده ، قشنگ به صورت ادامه اویل ۲ ساختن ، اونو حتما ببینید )

    16
    6
    Hsssss 29-12-2021

    من هنوز فیلم رو ندیدم اما بعضی از قسمت های فیلم رو دیدم این فیلم بعضی از قسمت های از رو بازی الهام گرفته شده و اینکه بازیگران از نظر بازی کردن بد نبودن اما از نظر شباهت به شخصیت های بازی واقعا افتضاح بود و بدرد نخور

    13
    6
    محمد حسین 29-12-2021

    با سلام خدمت عوامل سایت و مخاطبان گرامی. بنده به عنوان دنبال کننده داستان رزیدنت ایول واقعا شباهت خاصی بین اصل داستان رزیدنت ایول (متعلق به شرکت کپکام) با این فیلم ندیدم.
    اول شخصیت پردازی فیلم. سونی پیکچرز واقعا گل کاشته. شخصیت و روحیات کاراکتر ها اصلا شبیه اصل داستان نبود بخصوص افرادی مانند لیون اسکات کندی و جیل ولنتاین.
    دوم اینکه چهره و پوشش بازیگران اصلا شبیه شخصیت های اصلی نیست.
    سوم رویداد ها و وقایع و موقعیت ها. تا جایی که ما مطلع هستیم شیوع ویروس تی از ۲۸ سپتامبر شروع شد نه ۳۰ سپتامبر. دوم اینکه اعزام تیم براوو به عمارت اسپنسر ماه چند ماه قبل از این اتفاقات بوده.بعدش هم کریس ردفلید می‌ره یکی از پایگاه های اروپایی آمبرلا اصلا اون زمان کریس توی راکون سیتی نبوده. توی رزیدنت ایول ریمیک ۲ توی انبار مهمات دفتر استارز یه نامه از طرف کریس هست به هر کی که نامه رو به کلر برسونه و اونجا اشاره شده به این که کریس ردفلید رفته ماموریت. یتیم خانه راکون سیتی هم دست آیرونز بوده نه ویلیام برکین. اینم بگم که واقعا کارگردان سعی در تطهیر آیرونز داشته چون اونجوری که توی رزیدنت ایول ۲ می بینیم آیرونز یه هوس باز پر خور و روانیه که دستش با آمبرلا تو یه کاسه است. خلاصه خودتون برید یا گیم پلی بازی رو ببینید یا بازیش رو بکنید(رزیدنت ایول ۲ بخش کلر). جیل ولنتاین هم که به خاطر دردسر هایی که برای آیرونز و آمبرلا درست کرده بود و تحقیقاتش درباره نقش دولت آمریکا و آمبرلا و آیرونز توی واقعه عمارت اسپنسر و ویروس تی از کار معلق بود و اجازه نداشت سمت اداره پلیس بره پس چطور توی فیلم برعکس اینه؟ لیون هم چند ساعت بعد تازه میرسه شهر نه اینکه اهل راکون سیتی باشه و یه خوابالوی بی حواس و … . اما یک مورد بعدی نبود بسیاری از مکان ها و کاراکتر ها و رویداد ها توی فیلم بود و بنظرم جا داشت حداقل فیلم ۳ تا ۴ ساعت طول بکشه. مثلا نبود مستر ایکس و نمسیس و نیرو های UBCS و دکتر ناتانیل بارد مهندس ژنتیک ویروس تی. جالبه دقیقا هم شخصیت های یهودی حذف شدن(ناتانیل بارد و میکاییل ویکتور فرمانده UBCS)( میکاییل و ناتانیل اسامی عبری هستند)( پسوند ئیل یا یل پسوند عبری هستند مانند سموئیل ، ناتانیل ، اسماعیل ، اسرائیل)(برخی اسامی عبری به علت ریشه های مشترک با عربی در اسلام هم بکار می روند اما منظور کپکام این بوده که یهود و آمریکا دو روی یک سکه هستند مثلا توی رزیدنت ایول ۳ ناتانیل بارد قبل از مرگ ایمیل های زیادی به دوستانش در پنتاگون زده بوده.)( منشأ زبان های عبری و عربی زبان های آرامی و سامی است.). در آخر اینکه توی فیلم کلا یک بار از ویروس تی و ویروس جی اسم برده میشه. اون یارو توی زندان هم توسط مستر ایکس کشته میشه نه یه زامبی . اون زامبی که اول فیلم به کلر حمله کرد هم نباید بتونه حرف بزنه. در ضمن ویروس تی نمیتونه از راه دستگاه گوارش فرد رو مبتلا کنه. فقط خراش یا استنشاق یا تزریق. چطوری کل شهر فقط با آب آلوده شدن؟ آلبرت وسکر فرمانده تیم براوو بود نه عضو ساده و البته اون خودش مرگش رو صحنه سازی می کنه نه آیدا وانگ. یعنی من فکر میکردم بعد از فیلم دانکرک از کریستوفر نولان تحریف کننده تر نباشه ولی این دیگه … بماند. با سپاس از زحمات عوامل سایت آپ تی وی.

    37
    10
    حامد 28-12-2021

    کاش این قسمتو نمیساختن کلا قبلی هارم خراب کرد تو نظرمون

    13
    6
    یاس 28-12-2021

    من دوست دارم زامبی زیاد. هرچی بیشتر پخ کنیو من ذوق میکنم بیشتر دادا

    4
    7
    محمد 28-12-2021

    کیفیت جلوه های ویژه خوبی نداشت و راضی کننده نبود چیزی به اسم شخصیت پردازی در فیلم رزیدنت اویل وجود نداشت نویسنده کارگردان مبنا رو این گذاشتند که کسی که فیلم رو میبینه همه بازیهای رزیدنت رو بازی کرده و یه پیش زمینه ایی از شخصیت ها داره
    داستان هم یه مخلوطی از داستان رزیدنت ایول ۱ ۲ بود با یکم تغییرات اندک مثل جا به جا شدن اتفاقات یا برخورد شخصیتها
    اولش میدونستیم چی شده اخرش هم میدونستیم قرار چی بشه!
    برای عشاق رزیدنت ارزش یکبار دیدن رو داره

    17
    4
    بابک 27-12-2021

    اگر کمی منصفانه قضاوت کنیم، سری قبلی رزیدنت ایول بودجه ای ترسناکتر از ویروس و هیولاهای داستان داشت و خیل عظیم هنرپیشه گان و کارگردانها و امکانات و تکنولوژی ساختی برابر با خود شرکت آمبرلا دست به دست هم دادند ولی در انتها هیچکدوم از قسمتهای اون نتونست حس و حال خود بازی رو به بیننده و مخصوصاً گیمیرهای رزیدنت ایول منتقل کنه.. ولی این فیلم با حداقل بودجه و بدون حضور هنرپیشه گانی مثل میلاجووویچ و… موفق شد درصد بالایی از حس و حال آغاز ماجرا در راکون سیتی رو تقریباً پابه پای داستان اصلی بازی به گیمرهای قدیمی مثل من که از سال ۱۹۹۳ پای این بازی پرپر شدیم انتقال بده …
    ۲۰ سال قبل وقتی فیلم رزیدنت ۱ رو دیدم اونقدر داستانش با ماجرای گیم تفاوت داشت و ماجرا بی سر و ته بود که اصلاً از دیدن فیلم پشیمون شدم و هر شماره هم بیشتر از داستان فاصله گرفت ولی این یکی بعنوان یک شروع مستقل و البته کم هزینه، حداقل داره سوالات متطقی بازی رو تا حدودی جواب میده و انصافاً خوش ساخت هم هست و باید قبول کنیم که اصلاً قرار نیست با یک فیلم اکشن ترسناک روبه رو باشیم و فقط درحال تماشای حوادث ریز و درشت اشخاص و شهر راکون سیتی در ابتدای داستانی هستیم که کاملاً قبل از سری قبل رزیدنت به وقوع پیوسته و الزاماً ربطی به اون شخصیتها و اون فضا ندارند. باتشکر از آپ تی وی عزیز که این فیلم رو برای دانلود منتشر کرد

    14
    10
    بابک 27-12-2021

    عزیزان در مورد نسخه های قبلی و بهتر یا بدتر بودن این نسخه صحبت کردن که اول باید این مطلب رو یادآوری کنیم که بنا بر توضیحات نویسنده و شرکت سازنده ، فیلم رزیدنت اویل به راکون سیتی خوش آمدید یک استارت آپ کامل و کاملاً جداست و به هیچ عنوان اسپین آف نسخه های قبل نیست و کاملاً برخلاف فیلمهای قبلیِ رزیدنت ایول ، این بار سعی در بازگویی داستان اصلی با بیشترین شباهت ممکن به جزئیات بازی اصلی و حداکثر امانت داری به صورت قابل قبولی از سوی نویسنده سناریو انجام شده … بعنوان مثال در مورد تازه کار بودن لیون کندی که دوست عزیزمون هم به آن اشاره کرد اگر به بازی رزیدنت دو برگردیم اولین جمله لیون پس از معرفی خودش اینه که اولین روز کاری در راکون سیتی رو شروع کرده و بعدش صحنه تصادف تریلی و … ولی کاملاً قبول دارم که پس از تماشای فیلم این حس با آدم دست میده که بریم کافی شاپ و یک قهوه اسپرسو دبل و داغ سفارش بدیم و پیشخدمت بعد از نیم ساعت یک کاسه شله زرد خنک بیاره بزاره سرِ میز !!! ولی به هرصورت و بدون شک باید صبر کنیم تا قسمتهای بعدی این ورژن منتشر بشه که حتماً حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.
    باید قبول کنیم که سری قبلی با اون هزینه های کذایی و اون هنرپبیشه های قدرتمند هم اصلاً و ابداً نتونست جان کلام رو برای رزیدنت بازهای قدیمی مثل من که بیش از ۲۵ ساله درگیر این داستان هستم رو بیان کنه!

    6
    10
    علی 26-12-2021

    میشه گفت Re2 ریمیک یکی از بهترین بازی های ترس و بقا در تاریخ بشریته ولی همین قدر ک این بازی محشره بهمون اندازه فیلمش افتضاحه اصلا اون بازیگر هایی ک توقع میره توی فیلم حضور داشته باشند نیستند

    واز همه بدتر ضدقهرمان اصلی بازی یعنی مستر ایکس اصلا توی فیلم حضور نداره و این مثل این میمونه ک تو کارتون سوباسا چیزی ب عنوان کاکرو یوگا نباشه ک دیگه فکر منظورمو فهمیده باشید ولی ب هر حال ب خاطر این ک این فیلم اسم مهمی رو یدک میکشه ارزش یک بار دیدن رو داره

    7
    3
    علی 25-12-2021

    سلام باحال بود ولی نه به اندازی قبلی هاش

    4
    3
    Mr mad madx 24-12-2021

    ضعیف ترین اویل تاریخ…. واقعا حیف حیف حیف
    مسعود ده‌نمکی می‌ساخت این قسمتو بهتر بود
    و واقعاً حالم گرفته شد از این قسمت…بازم میگم حیف

    14
    7
    امیر 24-12-2021

    به نظرم نسخه های قبلی این مجموعه فیلم رزیدنت اویل بهتر از این ظاهر شدند و این نسخه کاملا ضعیف بود به همراه صحنه های اکشن ضعیف. به نظر خیلی از کارشناسان و منتقدان رزیدنت اویل های موعود، انقراض و قصاص بهتر از این عمل کردند. بزرگترین مشکلش هم این بود که توی این نسخه گریم زامبی ها افتضاح بود و به همراه خیلی نقص های دیگه.

    23
    9
    علی 24-12-2021

    سلام
    ممنون اپ تی وی ، برای انتشار و سانسور
    فیلم خوبی است و اگر می خواید با خانواده ببینید مناسب سن افراد زیر ۱۴ سال (ماکسیمم ۱۸ سال )نمی باشد
    ولی چند مورد رو کلا باید تغییر می دادن !!!!
    ۱ شخصیت لیون باید موهای طلایی می داشت و حرفه ای می بود نه اینکه یک تازه کار باشه
    ۲ زمان بندی خروج اشخاص ، اخه تو ۵ دقیقه از انفجار بمب اتمی می شه فرار کرد ؟
    ۳ کلاغ ها یا باید گوشت مرده می خوردن تا تبدیل بشن یا ویروس به صورت گاز به اون ها می رسید که هیچ کدوم اتفاق نیوفتاد ، پس نباید الوده باشن
    ۴ وسکر هم باید نقش رهبر گروه منفی رو می داشت ، نه این نقش
    و چند نکته ریز دیگه
    در اون قسمت که ویدیو پرژکتور قدیمی رو فعال می کنن ، حس می کنم یک قسمتیش چیز خاصی نداشته ولی حذف شده
    در کل ببینید فیلم خوبیه

    9
    15
    Amirmohammad 24-12-2021

    خوب بود ولی داستانش خیلی با گیم فرق میکنه

    8
    6
    Am 23-12-2021

    دوبله حرفه ایش کی میاد

    5
    3
    علی 23-12-2021

    بالاخره اومد

    7
    3
    Am 23-12-2021

    دوبله کنین لطفا

    5
    2
    علی 23-12-2021

    مزخرف ترین فیلمی که تاریخ بشریت به چشم دیده

    31
    24
    Abbas-jkd 22-12-2021

    خیلی عالی بود ولی یجورایی داستان اصلی بازی رو تغییر دادن

    خطر اسپویل بخش داستانی بازی رزیدنت اویل !

    همون اول فیلم با داستان بازی فرق داره که توی بازی کلر و لیان توی پمپ بنزین آشنا میشن ولی توی فیلم اصلا اینطور نیست
    مثلا ریس پلیس آیرونز رو توی فیلم شخصی خوبی جلوه میدن و روش کشته شدنش هم با بازی فرق داشت
    مادر شری یا همون آنت برکین توی بازی خودش همکار شوهرش بوده و ویروس جی رو ساختن ولی توی فیلم اصلا انگار از هیچی خبر نداره
    آخر بازی هم هیچ شباهتی نداشت به بازی رزیدنت ۲
    تنها شباهتش سیستم تخریب خودکار و حمله ویروس جی بود
    و خیلی تغییرات دیگه توی داستان اصلی بازی داشتن که کاش همون داستان اصلی بازی رو می‌ساختن که نمره بیشتری هم قطعا میگرفت
    شخصیت ایدا وانگ هم که توی بازی بخش داستانی لیان خیلی باهاش سر و کار داشتیم توی فیلم فقط تیکه آخر نشونش داد
    معما ها و جزئیات بازی و هیجانش رو هم نداشت
    مثلا اگه معمای مدالیون و بقیه معما ها و بخش های بازی مثل فاضلاب و آزمایشگاه زیرزمینی رو میذاشت و شخصیت مستر ایکس رو هم میذاشت قطعا نمره فوق العاده ای می‌گرفت

    17
    3
    سجاد 07-12-2021

    عالیه خدای

    15
    36
    sina 03-12-2021

    بابا مگه دیدین که انقد تعریف میکنین ؟؟؟؟؟؟ :DDDDDDDDDDDDDDD

    112
    19
    امیرعلی 10-11-2021

    این فیلم فوقالعاده است ممنون اپ تی وی

    35
    116
    hr.ho3ein 10-11-2021

    عالی بود خیلی هیجانی بود

    24
    112
    دنیای ماورایی 09-11-2021

    عالی دمتون گرم واقعا آپ تی وی بازم جدید بزارید عاشقتونم❤️❤️❤️❤️

    30
    103

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *