داستان فیلم

در فیلم تیم مارکو : درمورد یک پسر 12 ساله به اسم «مارکو» است که وابستگی زیادی به آیپدش دارد و به سختی خانه و اتاقش را ترک می کند. تا اینکه پس از مرگ مادربزرگش، پدربزرگش برای زندگی به خانه آن ها می آید و همین مسأله زندگی مارکو را دستخوش تغییرات بزرگی می کند.

درباره فیلم

فیلم تیم مارکو Team Marco محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Julio Vincent Gambuto در سال 2019 ساخته شده است. در فیلم تیم مارکو بازیگرانی چون Anastasia Ganias، Anthony Patellis، Antoinette LaVecchia، Blythe Sim، Bobby Guarino، Caitlin Hammond، Ethan Coskay، Greg Rikaart، Jacob Laval، Jake Katzman و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

فیلم های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مرتضی 28-05-2023

    بازیگر مسن آدم یاد وودی آلن میندازه

    محسن 27-05-2023

    درود بر شما،واقعا یه فیلم عالی بود،کافیه ببینی و حتی توی بهر فیلم هم نری میفهمی منظور فیلم چیه،عالی بود و کاش ماهم مثل قبل میشد باشیم،امروزه توی خانواده بچه بدنیامیاد حتی مادرو پدر هم لمسش نمیکنن مبادا بیمارشه،بچه بیرون نمیره هم بازی نداره درس از بچگی و بچگی کردن و بازی کردن نمیگیره،اصلا معنی بچگی رو نمیدونن،تهش پدر و مادر میرن سر کار یااگرم باشن گیر تلفن و کار خودشونن بچه هم باید توی اتاقش پای درس یا گوشی باشه،نه آفتاب بهش میخوره نه تحرک،همینا باعث میشه جوان بیست ساله سکته میکنه،سرطان زیاد شده،بیماری و مردن در اثر بیماری زیاد شده،دلمون خوش میگیم بافرهنگ هستیم و فرهنگ چندهزارساله داریم در حالیکه این فرهنگ ما ربطی به بیست سال قبل هم نداره چه برسه چندهزار سال قبل
    سپاس از شما

    3
    1
    فاسانا 26-05-2023

    به نظرم بیشتر فیلم طنز هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *