داستان فیلم

در فیلم دامبو : فیلی جوان به نام دامبو که گوش‌های بلندش، امکان پرواز کردن را برایش میسر ساخته‌است، با اجرای نمایش‌های ‌خیره‌کننده به کسب و کار یک سیرک نه چندان موفق، رونق می‌بخشد. با این حال، اوضاع هنگامی تغییر می‌کند که...

درباره فیلم

فیلم دامبو Dumbo محصول کشور استرالیا و در ژانر خانوادگی ، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Tim Burton در سال 2019 ساخته شده است. در فیلم دامبو بازیگرانی چون Alan Arkin، Colin Farrell، Danny DeVito، Deobia Oparei، Douglas Reith، Eva Green، Finley Hobbins، Frank Bourke، Joseph Gatt، Lars Eidinger و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

فیلم های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نیلوفر 10-10-2020

    عالی بود من که خوشم اومد

    Like UPTV 06-07-2019

    لطفأ فیلم هابیت که تازه از روی پرده برداشته می‌شوند رو با کیفیت بالا و دوبله فارسی در اختیار ما بزارید مثل‌فیلم(اتیلا. فرشته جنگ ) مرسی بابت‌‌ تمام‌زحماتتون .

    Soheil 05-07-2019

    سلام ادمین جان

    دوبله ی حرفه ای این فیلم دیروز منتشر شد لطفا شما هم قرار بدید
    خیلی ممنون

    مرد اهنی 28-06-2019

    انتقامجویان اخر بازی هنوز داره اکران میشه واسه ۸ مرداد کیفیت خوبش میاد.

    Al 28-06-2019

    واقعا سایتون عالی هستش لطفا فیلم انتقام جویا ۴ پایان بازی رو بزارین خیلی ممنون

    مرتضی 27-06-2019

    با سلام وتشکرمیشه لطف کنید وقتی دوبله حرفه ای میاد صدای دوبله را هم جدا بذاریدچون فیلم سانسور شده میبینیم نمیشه از سایت های دیگه دوبله حرفه ای را با این فیلم ها هماهنگ کرد

    M.P 26-06-2019

    سلام. لطفا فصل آخر جسیکا جونز رو کامل بذارید.

    پریماه 26-06-2019

    زینب خانم داستان اسباب بازی های ۴ هنوز در حال اکران هست و تنها با کیفیت روی پرده و زیرنویس در شبکه های مجازی هست که توصیه میکنم اگر خیلی دنبال این فیلم نیستی نگاه نکن و فیلم های ایرانی که بعد از اکران پخش میشوند در صورتی حلال خواهند بود که نسبت به کیفیتی که دارند مبلغی هم تهیه کننده ان دریافت کند که اگر این بخش نباشد سود فیلم بسیار کم میشود زیرا خیلی از افراد که برای فیلم ها ارزش قاعل هستند اما نمیتوانند به سینما بروند فیلم را به صورت قانونی دانلود میکنند. و در جواب اقا مهدی اگر فیلم ایرانی باشد لینک غیر قانونی است و فردی که لینک رو قرار داده است با یک بار دانلود قانونی فیلم را پخش میکند که حرام است و اگر فیلم خارجی باشد یا تهیه کننده به صورت رایگان قرار گرفته شده است یا از ایران قابل پرداخت نیست که در هر دو صورت فیلم قانونی و حلال است و تهیه کنندگان هم در بعضی زمان ها به کشور هایی که فیلم ها در ان اکران نمیشود لینک را رایگان میدهند.

    زینب 26-06-2019

    سلام .خیلی ممنون که به نظرات ما توجه میکنید .با تشکر

    زینب 26-06-2019

    سلام عرض میکنم . از شما ممنونم که به نظرات من احترام گذاشتید و دوبله فارسی این فیلم را قرار دادید .بسیار متشکرم از سایت عالی شما .

    حسام 26-06-2019

    سلام
    زیر نویس رو به شکل فایل بزارید بهتره که برای اموزش زبان بشه استفاده کرد یعنی بشه با یا بدون زیر نویس نگاه کرد

    4
    1
    ابوالفضل 26-06-2019

    سلام خیلی ممنون از زحماتتون لطف کردین دوبله کردین

    3
    1
    مهدی 21-06-2019

    سلام پول این فیلم هایی که رایگان هست چه کسی پرداخت میکنه ؟

    4
    2
    الهام 17-06-2019

    چرا این کارتون دوبله نیست؟برای بچه ها خواهشا کارتونای دوبله شده بزارید چون بچه ها راحت نمیتونن مثله بزرگا زیر نویس بخونن.مخصوصا بعضی بچه ها مثله بچه من که اصلا کوچیک و مدرسه نرفته.خواهشا کارتونارو حتما با دوبله بزارید.ممنون.

    6
    1
    ابوالفضل 17-06-2019

    سلام خسته نباشید خواهشن دوبله این فیلم هم قرار بدید

    1
    2
    زینب 17-06-2019

    سلام و خسته نباشید خدمت سایت خوب و عالی up TV . بنده از شما درخواستی داشتم و درخواستم این بود که لطفا دوبله فارسی این فیلم رو هم بزارید . اما من از شما خواهشی دیگر هم داشتم و این بود که لطفا داستان اسباب بازی های ۴ را به صورت دوبله فارسی در سایت زیبای خود قرار دهید . و همچنین لطفا فیلم هایی که تازه از پرده سینما کنار میروند و قابل خرید میشوند را لطفا پولی نکنید و همینطور لینک دانلود قرار دهید تا بدون پرداخت پول توانست فیلم را دریافت کرد با تشکر .

    7
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *