Silo 1 10 مورد هیجان‌انگیز فصل 2 سریال سیلو

با نزدیک شدن به فصل 2 سیلو، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد روند اتفاقات بعدی شده و بر اساس پایانی که در فصل 1 سیلو شاهدش بودیم، وقایع داستانی شگفت‌انگیزتری نیز روی خواهد داد. فصل 2 سیلو باید به سوالاتی که در فصل قبلی درباره رمز و راز دنیای پساآخرالزمانی ایجاد کرده پاسخ دهد. این سریال در سال 2023 در اپل تی‌وی نمایش داده شد و به دلیل داستان مهیج و خَلق کاراکترهای داستانیِ جذاب، توجه عمده‌ی مخاطبان را به خود جلب کرد. ربکا فرگوسن در این سریال در نقش ژولیت، ساکن یک مجتمع سیلومانندِ زیرزمینی‌ست که در آن جوامع بزرگی از مردم با ترس از دنیای بیرون زندگی می‌کنند.

دسته بندی : اخبار سینما ، نقد و بررسی بازدید 3,105 بار
ادامه مطلب ...

Dune 2 2024 Trailer فیلم تل ماسه ۲ و هر آنچه که لازم هست بدانید

 

خب، ظاهراً آن‌قدرها هم که فکرش را می‌کردیم تلماسه‌ی علمی‌تخیلیِ فرانک هربرت، چندان هم فیلم غیرقابل‌اقتباسی نبود. هر قدر هم که بخواهیم جانب انصاف را برای نسخه‌ی دوست‌داشتنی اما ضعیف و ناکامِ دیوید لینچ که در سال 1984 ساخته رعایت کنیم، باز هم باید بگوییم که دنیس ویلنووی کارگردان توانسته با طعنه‌ها و شیطنت‌های سیاسی‌اش، نقدهایی به استعمارگری، اکشن‌هایی در حد و اندازه‌های آی‌مکس و آن کرم‌های عظیم‌ الجثه‌ی شنیِ قاتل، دو فیلم پرزرق‌ و برق در کارنامه‌اش داشته باشد.

دسته بندی : نقد ، نقد و بررسی بازدید 207 بار
ادامه مطلب ...

فیلم پادشاهی سرزمین میمون ها : تاریخ انتشار، داستان، بازیگران، نقدها و هرچیز دیگری که می دانیم

Kingdom of the Planet of the Apes 2024 نقد و بررسی فیلم پادشاهی سرزمین میمون ها Kingdom of the Planet of the Apes (2024)

روپرت ویات در سال 2011 مجموعه فیلم محبوب سیاره‌ی میمون‌ها را، که مدت‌ها خبری از آن نبود، بازسازی کرد. این کار قمار بزرگی بود، مخصوصاً از این نظر که چارلتون هستون در نسخه‌ی اصلی 1968 نقش اصلی را ایفا کرده بود. ظهور سیاره‌ی میمون‌ها، اولین فیلم سه‌گانه بود؛ هر سه‌ی این فیلم‌ها روایتی کامل و جذاب از قیام موجودات نخستین برای تبدیل شدن به گونه‌ی غالب سیاره ارائه دادند. دنباله‌های این مجموعه، طلوع سیاره‌ی میمون‌ها و جنگ سیاره‌ی میمون‌ها، به کارگردانی مت ریوز ساخته شدند.

دسته بندی : نقد ، نقد و بررسی بازدید 239 بار
ادامه مطلب ...

فیلم مادام وب : تاریخ انتشار، داستان، بازیگران، نقدها و هرچیز دیگری که می دانیم

این مقاله در مورد جزئیات فیلم مادام وب است که به زودی منتشر می شود، که فیلم پرطرفداری است و در اینجا جزئیات می پردازیم

Madam Web1 نقد و بررسی فیلم مادام وب Madame Web (2024)

با گسترش نسخه های مختلف اسپایدر طبق تعریف مولتی ورس(،مجموعه ای از جهان های مختلف که تصور می شود در یک زمان وجود دارند.) ما در این متن شاهد اضافه شدن شخصیت دیگری به این لیست همیشه در حال رشد هستیم. بنابراین بله، مرد عنکبوتی خودمان یک دوست فوق بشری جدید دارد که به جهان سینمایی او می‌پیوندد، اما این یک مرد نیست. درست است، یک فیلم ابرقهرمانی کاملاً جدید به رهبری یک زن، که در عصر امروز هم از نظر شرکتDCEU و هم از نظر شرکت MCU کمیاب است. این فیلم به تاریخ اکران خود یعنی 14 فوریه 2024 نزدیک می شود. و قهرمان سرنوشت ساز ما کسی نیست جز، آماده باشید یا نه، مادام وب؛ او به زودی ظاهر خواهد شد.

دسته بندی : نقد ، نقد و بررسی بازدید 197 بار
ادامه مطلب ...

سریال شوگان : تاریخ انتشار، داستان، بازیگران، نقدها و هرچیز دیگری که می دانیم

سریال شوگان با بازی هیروکی سانادا مخاطبین را به دوره فئودالی ژاپن می برد. اینجا هرچیزی که راجع به سریال می دانیم را جمع آوری کرده‌ایم.

Shogun 2024 نقد و بررسی سریال شوگان Shogun (2024)

دوره فئودال ژاپن در حال بازنمایی در سریال جمع وجور و جدید شرکت ” FX” شوگان است. این سریال اگرچه به طور رسمی در سال 2021 معرفی شد، مدت زیادی است که در حال ساخت بوده است. FX برای اولین بار اعلام کرد که در سال 2018 از رمان پرفروش 1975 به همین نام، از نویسنده معروف جیمز کلاول، اقتباس می‌کند. شوگان توسط جاستین مارکس و ریچل کوندو به نمایش در می‌آید. مارکس همچنین در کنار کوندو، مایکلا کلاول، ادوارد ال. مک دانل، و مایکل دی لوکا به عنوان مجری برنامه برای مینی سریال حضور دارد. هیرویوکی سانادا هم که در این سریال نیز ایفای نقش می کند، نقش تهیه کننده شوگان را بر عهده می گیرد.

دسته بندی : نقد ، نقد و بررسی بازدید 2,255 بار
ادامه مطلب ...

Saw X 1 فیلم اره ۱۰ : بازیگران، داستان، تاریخ انتشار و هر چیز دیگری که می دانیم

توبین بل قرار است با شخصیت جیگ‌ ساو به ” فیلم اره ۱۰ ” برگردد. در اینجا تمام چیزهایی که درباره دهمین سری از این فرانچایز محبوب می‌دونیم قرار گرفته.

 

خب فکر کردید کار ما با کالکشن اره تموم شده؟ نه این می تونه برای هیتر های این فیلم شکنجه باشه اما برای طرفدارهاش یک هدیه فوق العاده‌ست! دهمین سری مجموعه فیلم‌های آره رده‌پای بسیاری از فرنچایز های ترسناک قبلی مثل “برپاخیزان جهنم” با شخصیت پین هد، “بازی بچگانه” با شخصیت چاکی، “کابوس در خیابان الم” با شخصیت فِردی و بسیاری دیگر است. کابوس هرگز تمام نمی‌شود و شخصیت جیگ‌ساو باز هم در “آره ۱۰” حضور دارد.

دسته بندی : نقد ، نقد و بررسی بازدید 1,225 بار
ادامه مطلب ...

Diune 1 چرا فیلم تل ماسه ۲ به تعویق افتاد؟ و چه فیلم‌هایی می توانند بعدی باشن؟

اعتراضات هالیوود عواقب زیادی به همراه داشته و ممکن است ادامه دار هم باشه. بعد از شایعات بسیار، عوامل  ” فیلم تل ماسه ۲ ” رسما تاریخ اکران این فیلم را از ۳ نوامبر تا ۱۴ مارس ۲۰۲۴ به تعویق انداختند. تا کنون اعتراض رسانه‌های اجتماعی به این خبر خیلی زیاد بوده. همه متفق‌القول از این فیلم نا‌امید شدن و این سوال پیش میاد که چرا زمان اکران به تعویق افتاد؟

دسته بندی : اخبار سینما بازدید 442 بار
ادامه مطلب ...

Expend4bles 2023 1 فیلم بی مصرف ها ۴ : بازیگران ، داستان و هر چیز دیگری که می دانیم

با احترام زیاد به فیلم های اکشن هیجان‌انگیز دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی، فیلم بی مصرف های چهار بعد از انتشار سری قبل این مجموعه به عنوان فیلم دیگری مملو از هیجان و رفاقت های همیشگی ست

 

فیلم بی مصرف ها ۴ توسط اسکات واگ کارگردانی میشه، این کارگردان به خاطر کارگردانی فیلم جنگی پیمان شجاعت در سال ۲۰۱۲ در کنار مایک مک کوی شناخته شد. او جایگزین پاتریک هیوز هست که سری سوم مجموعه بی مصرف ها رو کارگردانی کرد. پاتریک هیوز با فیلم‌های محافظ مزدور و سری دوم همین مجموعه به اسم محافظ همسر مزدور شناخته شد. به غیر از کاگردان‌ها، فیلمنامه این فیلم با تلاش های مشترک بین اسپنسر کوهن ( که مسئولیت داستان فیلم رو هم به عهده داشت ) و مکس آدامز بود . این دو در طول زندگی حرفه‌ای خود با استودیو‌های تولید فیلم متعددی کار کردن.

دسته بندی : نقد ، نقد و بررسی بازدید 7,637 بار
ادامه مطلب ...

The Nun 2023 فیلم راهبه ۲ : بازیگران، داستان و هر چیز دیگری که می دانیم

فیلم The Nun 2 2023 به عنوان نهمین قسمت کلی مجموعه فیلم های احضار، جهان راهبه را به نقطه عطف می‌رساند و مشخص می کند که قبل از حضور والاک در سری دوم فیلم های احضار چه اتفاقی افتاد. حالا بیاید با هم به تمام چیزهایی که درباره راهبه۲ می دانیم یک نگاهی بندازیم. از داستان چه انتظاری میشه داشت و چگونه قراره به فیلم های احضار پیوند بخوره؟ چه کسانی نقش های قبلی خود را تکرار می کنند و آیا بازیگران جدیدی به آنها اضافه می شود؟ تاریخ و مکان اکران فیلم چیست و کجا می توانیم آن را ببینیم؟ و مخاطبان چه چیز دیگری باید درباره راهبه ۲ و فصل بعدی دنیای احضار بدانند؟

 

قسمت بعدی مجموعه فیلم های احضار به زودی منتشر میشه. راهبه ۲ (The Nun 2) دنباله‌ی فیلم راهبه (The Nun 2018) که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده هست؛ این فیلم در آستانه ورود به سینماها و شروع فصلی ترسناک است. در اولین سری فیلم راهبه داستان از این قرار بود که راهبه‌ در عبادتگاهی در رومانی در دهه ۱۹۵۰ با نيرويي نامقدس مبارزه می‌کرد. والاک، شیطان اصلی فیلم در احضار۲ در سال ۲۰۱۶ به وجود آمد. حالا در ادامه خواهر آیرین که نقش اول فیلم هست ، بار دیگر با شیطان والاک روبرو می شود

دسته بندی : نقد و بررسی بازدید 6,289 بار
ادامه مطلب ...

The Equalizer 3 2023 1 نقد و بررسی فیلم اکولایزر 3 The Equalizer 3 2023

فیلم اکولایزر 3 که جمعه در سینماها اکران میشود باوجود قهرمان بازی های دنزل واشنگتن رضایت بخش خواهد بود. دنزل واشنگتن نقش اول این فیلم است که همچون دو قسمت اول این مجموعه شخصیتی باهوش و سرسخت را به نمایش گذاشته است.

دسته بندی : نقد ، نقد و بررسی بازدید 2,592 بار
ادامه مطلب ...
صفحه 1 از 3 123 بعدی