داستان فیلم

در فیلم وعده : روایتگر یک مثلث عشقی میان یک دانشجوی پزشکی به نام «مایکل»، «آنا»ی زیبا و روزنامه نگار مشهور آمریکایی به نام «کریس مایرز»، در دوران نسل کشی ارمنی ها توسط ترکان عثمانی است.

درباره فیلم

فیلم وعده The Promise محصول کشور اسپانیا و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی Terry George در سال 2016 ساخته شده است. در فیلم وعده بازیگرانی چون Abel Folk، Alicia Borrachero، Angela Sarafyan، Charlotte Le Bon، Christian Bale، Daniel Giménez Cacho، Igal Naor، James Cromwell، Jean Reno، Kevork Malikyan و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود از سایت تنها با IP ایران امکانپذیر است، در صورت استفاده از VPN آن را خاموش کنید

فیلم های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نازی 13-05-2023

    اقامحمدحسین خیلی زیبا تعریف کردی ،،دمت گرم ممنون

    رها 12-04-2023

    عالی بود

    محمد حسین 14-08-2021

    نسل کشی ارامنه برنامه انور پاشای تندرو بود که کاملا توسط مصطفی کمال و کمیته آهن و حزب ترکان جوان برنامه ریزی شده بود تا مقدمات جنگ داخلی ترکیه(۱۹۱۹-۱۹۲۳) و روی کار آمدن دولت کاملا ماسونی مصطفی کمال (یا همون آتاترک) رو فراهم کنه. البته جالبه خود مصطفی کمال از یک خانواده یهودی یونانی بوده و رد پای این شخص در تمام شکست های عثمانی وجود داره(اشغال لیبی توسط ایتالیا۱۹۱۳ و کودتای ترکان جوان ۱۹۰۹ که باعث سرنگونی سلطان عبدالحمید دوم شد که مورد حمایت مردم و علمای شیعه و سنی بود) بنده چون دیدم این فیلم به نسل کشی ارامنه اشاره داره گفتم بگم چون اکثر گفته های رسانه های داخلی و خارجی و کتب درسی تحریف شده و بنده با سند و مدرک میگم. ان شا الله که سخنان بنده حقیر مفید واقع بشه. با سپاس از زحمات شما.

    67
    17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *